اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم ملی فوتبال:

باخت مقابل ازبکستان تمام معادلات را بهم زد

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: باختی که تیم ملی در مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی کسب کرد تمام معادلات را بهم ریخت و کار تیم ملی را دشوار کرد.

باخت مقابل ازبکستان تمام معادلات را بهم زد

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در کمال تأسف با باختی که تیم ملی مقابل ازبکستان متحمل شد تمام معادلات بهم ریخت و کار ما برای حضور در جام جهانی مشکل شد.

وی تصریح کرد: با وجود این باخت همه چیز دست خودمان است و مطمئن باشید در تمام بازی‌های باقیمانده بازیکنان تیم ملی با تمام وجود بازی می‌کنند تا با کسب برد در همه بازی‌ها بتوانیم دل مردم ایران را شاد کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی تیمش در جام حذفی مقابل فولاد خوزستان تأکید کرد: رقابت‌های جام حذفی به دلیل اینکه به صورت تک حذفی برگزار می‌شود بسیار حساس و مشکل است و تیم فولاد هم بازی برابری را مقابل تیم ما به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: توانستم در این دیدار گل بزنم، آن زمان هم که گل نمی‌زدم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دادم.

خلعتبری با اشاره به تیم‌های مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر افزود: تیم‌های استقلال، فولاد و تراکتورسازی از جمله تیم‌های خوب لیگ هستند اما سپاهان هم از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ است و اگر قصد داشته باشیم قهرمان شویم باید با تمام وجود در ادامه بازی‌های لیگ به میدان برویم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول