اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال سپاهان:

کم بازی کردنم موجب شد از تیم ملی دور شوم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: کم بازی کردنم در تیم سپاهان موجب شد از تیم ملی دور شوم.

کم بازی کردنم موجب شد از تیم ملی دور شوم

محمد غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه دقایق بسیار کمی را در تیم سپاهان بازی کردم همین موضوع موجب شد از تیم ملی دور شده و قصد جدایی از این تیم را داشته باشم.

وی تصریح کرد: خوشحالم که توانستم جایگاهم را در تیم حفظ کرده و بتوانم عملکرد مثبتی برای سپاهان داشته باشم و مدیر عامل و سرمربی تیم نیز از من راضی بودند.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در ادامه به بازی تیمش در جام حذفی مقابل تیم فولاد خوزستان اشاره و اضافه کرد: به طور طبیعی بازی برابر تیمی که در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و استقلال را نیز با شکست مواجه کرده سخت است.

وی اظهار کرد: فولاد از مربی خوبی به نام فرکی نیز برخوردار بود و زمانی هم که گل نخست را به ثمر رساند شیرازه تیم ما از هم پاشید که خوشبختانه با گل خلعتبری در دقایق پایانی موفق شدیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

غلامی ادامه داد: با وجود مهاجمان خوبی مانند سوکای و جالوویچ کار من برای بازی کردن در سپاهان سخت است، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم جایگاهم را در این تیم تثبیت کرده و نتایج خوبی را با سپاهان کسب کنم.

انتهای پیام/2301/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول