اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم:

تصور باخت در خانه سخت است/خط دفاعی ضعیف عمل کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: تصور باخت در خانه در حالی که ما تنها برای کسب سه امتیاز آمده بودیم، بسیار سخت و ناراحت‌کننده است.

تصور باخت در خانه سخت است/خط دفاعی ضعیف عمل کرد

حامد بختیاری‌زاده بعد از شکست ناباورانه تیمش در دیدار خانگی آغازین هفته دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس تصریح کرد: بازی خوبی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد، اما اینکه در خانه ببازیم هرگز در تصور ما نمی‌گنجید.

وی یادآور شد: تیم ما از سه بازی خانگی قبل خود سه پیروزی ارزشمند در کارنامه داشت و در واقع ما روی بازی‌های خانگی برای کسب سه امتیاز و نزدیک شدن به تیم‌های بالای جدول به منظور کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بیان داشت: تیم ما در این دیدار عملکرد خوبی داشت، اما گل‌هایی که خوردیم بر اثر غفلت خط دفاعی بود و حالا باید برای بازی بعد بیشتر روی کارهای دفاعی تمرکز کنیم، اشکالاتی در خط دفاع داشتیم که همین منجر به شکست در برابر استقلال اهواز شد.

وی با بیان اینکه شکست برابر استقلال اهواز در حضور تماشاگران قمی برای تیم صبا بی‌موقع بود، ادامه داد: امیدوارم در بازی با نفت و گاز گچساران این نتیجه را جبران کنیم تا روند رو به رشدمان را ادامه دهیم و یک بار دیگر به بالای جدول برگردیم.

بختیاری‌زاده ابراز داشت: مطمئنا از این بازی درس‌های زیادی خواهیم گرفت و تمام هدف ما این است که در بازی‌های آینده سه امتیاز از دست رفته برابر استقلال اهواز را جبران کنیم، اینکه چقدر موفق می‌شویم منوط به عملکرد بازیکنان است، اما خوش‌بینم که می‌توانیم در بازی‌های آینده نتایج خوب خود را تکرار کنیم و این باخت را به فراموشی بسپاریم.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیدار نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم فوتبال نوجوانان استقلال اهواز شد و در جدول رده‌بندی لیگ برتر همچنان 10 امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول