اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

تجهیز و راه‌اندازی مرکز سلامت‌کار پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سلامت‌کار شرکت پالایش گاز فجر جم از تجهیز و راه‌اندازی مرکز سلامت کار پالایشگاه جم خبر داد.

تجهیز و راه‌اندازی مرکز سلامت‌کار پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، فرهاد محرابی عصر امروز در بازدید از مرکز سلامت کار پالایشگاه جم اظهار داشت: توجه به سلامت و رفاه کارکنان پالایشگاه و مردمان بومی شهرستان، اهمیت زیادی دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.

وی از تجهیز و راه‌اندازی مرکز سلامت کار پالایشگاه جم خبر داد و ادامه داد: فرآیند تجهیز، خرید، نصب و راه‌اندازی برخی از تجهیزات آزمایشگاه مرکز سلامت‌کار شرکت پالایش گاز فجر جم به پایان رسیده است.

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم، خاطرنشان کرد: در این آزمایشگاه علاوه بر امکانات اولیه، خرید و نصب نرم‌افزار تخصصی آزمایشگاهی با قابلیت‌های اتصال به دستگاه‌ها نیز در آن انجام شده است.

محرابی جواب‌دهی آزمایشات از طریق تلفن گویا، ارسال پیامک، ارسال جواب به پست الکترونیکی، ثبت و گزارش پرونده آزمایشات بیمار و تبادل خودکار اطلاعات بین آزمایشگاه‌های یک شبکه درمانی را از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار دانست.

وی اضافه کرد: همچنین خرید و نصب هود آزمایشگاهی بیوشیمی برای انجام آزمایشات شیمیایی و انگل‌شناسی یکی دیگر از اقدامات مرکز سلامت‌کار شرکت پالایش گاز فجر جم برای تجهیز آزمایشگاه است.

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم، بیان کرد: اکنون آزمایشگاه مرکز سلامت‌کار شرکت پالایش گاز فجر جم به دستگاه دیونایزر برای تهیه آب مقطر صد درصد خالص نیز مجهز شده است.

محرابی افزود: در این آزمایشگاه همچنین شاهد نصب دستگاه نیمه خودکار تجزیه ادرار با قابلیت اندازه‌گیری 13 پارامتر در نمونه‌های ادراری هستیم که این دستگاه نقش خطای انسانی را در آزمایشات ادرار به حداقل می‌رساند.

وی خرید و نصب دستگاه اتوآنالیزر، سانتریفیوژ و فوردیجیتال با قابلیت برنامه‌ریزی و مجهز به میکروپروسسور را از دیگر اقدامات انجام شده در آزمایشگاه این مرکز ارزیابی کرد.

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم، تاکید کرد: با تجهیز آزمایشگاه مرکز سلامت‌کار شرکت پالایش گاز فجر جم و عبور از سیستم دستی به اتوماتیک پس از سالیان متمادی، گام بسیار مهمی در راستای ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی برداشته شده است.

محرابی در پایان اذعان داشت: با بهره‌گیری از تجهیزات جدید، صحت، سرعت و دقت آزمایشات متناسب با کیت‌های آزمایشگاهی موجود در بازار افزایش یافته و ظرفیت پذیرش مراجعین نیز نسبت به سال‌های قبل به حدود دو برابر ارتقا یافته است.

انتهای پیام/2451/ذ/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول