اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد گوگرد پالایشگاه هاشمی‌نژاد خبر داد

افزایش 10 درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

خبرگزاری فارس: مسئول واحدهای بازیافت گوگرد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد مشهد از افزایش 10 درصدی تولید گوگرد در این شرکت خبر داد.

افزایش 10 درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، جلیل لعلی با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته بیشترین تولید روزانه گوگرد، حدود 2 هزار تن بوده است که این رکورد در هفته نخست آذر ماه امسال شکسته شد.

وی با بیان اینکه پالایشگاه خانگیران بزرگ‌ترین مجتمع تولید گوگرد کشور است اظهار داشت: در طول سال گذشته میزان 600 هزار تن گوگرد در این شرکت تولید و جهت مصارف داخلی و خارجی صادر شد.

این مقام مسئول همچنین به آمار میزان تولید گوگرد در هشت ماهه سال 90 اشاره و ادامه داد: در این مدت میزان 360 هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تولید شد که این میزان در هشت ماهه 91 به 397 هزار تن افزایش یافت.

لعلی تاکید کرد: میزان تولید گوگرد در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 10 درصدی برخوردار بوده است.

مسئول واحدهای بازیافت گوگرد پالایشگاه خانگیران اضافه کرد: با اقدامات انجام شده در تعمیرات اساسی و اجرای پروژه بازنگری طراحی واحدهای بازیافت گوگرد، رکورد تولید گوگرد از زمان راه‌اندازی پالایشگاه در آذر ماه سال‌ جاری با تولید 2 هزار و 127 تن در روز شکسته شد و این موضوع در حالی است که بیشترین میزان تولید گوگرد در سال قبل 2 هزار تن در روز بوده است.

لعلی یادآور شد: حدود 70 درصد گوگرد تولیدی این پالایشگاه به کشورهای چین، هند و پاکستان صادر می‌شود و مابقی در صنایع داخلی کشور مصرف می‌شود.

انتهای پیام/70017/ر/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول