اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبان‌ماه امسال محقق شد

آموزش 7 هزار نفرساعت دوره‌های HSE در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از آموزش بیش از 7 هزار نفرساعت دوره‌های HSE برای شاغلین در این شرکت در آبان‌ماه امسال خبر داد.

آموزش 7 هزار نفرساعت دوره‌های HSE در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان منشادی ظهر امروز در نشست مسئولان پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید بیش از 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: در سال تولید ملی برای رشد و پیشرفت بیشتر در این مجموعه تلاش گسترده‌ای انجام شده و امیدوار هستیم به اهداف خود برسیم.

رئیس اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به اهمیت آموزش نیروها در پالایشگاه از آموزش بیش از7 هزار نفر ساعت دوره‌های HSE برای شاغلین در این شرکت در آبان‌ماه امسال خبر داد.

دهقان منشادی خاطرنشان کرد: از این میزان نفر ساعت آموزش، بیش از 1800 نفر ساعت آن مربوط به کارکنان رسمی بوده است.

وی افزود: خوشبختانه با نهادینه شدن فرهنگ آموزش در پالایشگاه شاهد استقبال گسترده کارگران در دوره‌های آموزشی هستیم و از این تعداد بیش از 5 هزار و 500 نفرساعت آموزش نیز مربوط به نیروهای کارگری است.

رئیس اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: طی ماه گذشته همچنین 15 دوره آموزشی مختلف برگزار کرده‌ایم که در مجموع نزدیک به 800 نفر نیروی پیمانکاری و رسمی در آن شرکت داشتند.

وی بازآموزی بهداشت حرفه‌ای، ایمنی، محیط زیست، آتش نشانی و آموزش‌های تخصصی آتش نشانی را از اهم دوره‌هایی دانست که برای کارکنان برگزار شده است.

دهقان منشادی اضافه کرد: آموزش عمومی محیط زیست، آموزش محیط زیست نمایندگان HSE و آموزش HSEبرای آتش نشانان نیز از دیگر دوره‌هایی است که هم زمان در آبان‌ماه سال جاری برگزار شده است.

وی آموزش دوره‌های مختلف HSE برای شاغلین در شرکت پالایش گاز فجر جم را یکی از اولویت‌های مهم این اداره دانست و تاکید کرد: اداره HSE در راستای آشنایی و آگاهی از مخاطرات و پیشگیری از آنها این دوره‌ها را ادامه خواهد داد.

این مسئول گفت: دوره‌های مختلف آموزشی موجبات افزایش توانمندی کارکنان را فراهم می‌کند و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/2451/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول