اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز پایانی لیگ برتر والیبال صورت گرفت

راهیابی تیم باریج اسانس کاشان به مرحله نهایی‌

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان، تیم والیبال باریج اسانس کاشان با پیروزی مقابل کاله آمل به مرحله نهایی راه یافت.

راهیابی تیم باریج اسانس کاشان به مرحله نهایی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، تیم باریج اسانس کاشان عصر امروز در دیدار پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان با پیروزی سه بر دو برابر کاله به همراه این تیم و تیم نوین کشاورز به مرحله نهایی صعود کردند.

این دیدار برای تیم باریج اسانس با توجه به نتیجه کسب شده سه بر دو در دیدار پیکان تهران و نوین کشاورز، جنبه تشریفاتی داشت و این تیم می‌توانست با برتری سه بر صفر و یا سه بر یک در این دیدار ضمن رسیدن به عنوان تیم اول گروه، زمینه صعود پیکان تهران را به مرحله نهایی فراهم کند.

در آغاز این دیدار، جوانان باریج اسانس خوش درخشیدند و به ترتیب با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 22 پیروز گیم‌های اول و دوم شدند.

 باریج اسانس در طول مسابقات به جز دیدار اول خود برابر پیکان از ضعف پاسور رنج می‌برد. در این دیدار ابوالفضل دبیری در ست پایانی مسابقه مصدوم شد و حتی با حضور بهنام صدیقیان در ترکیب تیم، گره از کار این تیم باز نشد، در گیم سوم این دیدار نیز با اشتباهات فردی بازیکنان باریج اسانس، تیم کاله با نتیجه 25 بر 20 بازی را برد تا این تیم امیدوار به کسب یک گیم دیگر برای صعود باشد.

به گزارش فارس، در گیم چهارم نیز کاله با استفاده از نقطه ضعف باریج اسانس 26 بر 24 پیروز شد تا در همین گیم جشن صعود بگیرد و امیدهای پیکان تهران را ناامید کند.

در گیم پنجم باریج اسانس به خود آمد و توانست بازی پایاپایی را با کاله انجام دهد تا در نهایت 16 بر 14 پیروز شود تا در مجموع با نتیجه بر سه بر دو تیم کاله را با شکست بدرقه کند.

در پایان مسابقات، تیم‌های نوین کشاورز تهران با 10 امتیاز، باریج اسانس کاشان با 9 امتیاز و کاله آمل با شش امتیاز به مرحله پایانی صعود کردند و پیکان تهران با پنج امتیاز از صعود باز ماند.

انتهای پیام/2406/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول