اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر:

دانشگاه پیام نور خرمشهر قطب پژوهشی جنوب خوزستان شناخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر گفت: دانشگاه پیام نور خرمشهر به عنوان قطب پژوهشی دانشگاه‌های پیام نور جنوب خوزستان انتخاب شده است.

دانشگاه پیام نور خرمشهر قطب پژوهشی جنوب خوزستان شناخته شد

سیدعلی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش و ارائه دستاوردهای دانشگاه‌های منطقه در زمینه پژوهش و تحقیق، دانشگاه پیام نور خرمشهر به عنوان قطب پژوهشی دانشگاه‌های پیام نور جنوب خوزستان شناخته شده است.

وی افزود: در روش جدید کاری دانشگاه پیام نور استان خوزستان این دانشگاه‌‌ها به چندین قطب در زمینه پژوهش تبدیل شده که دانشگاه پیام نور خرمشهر چهار دانشگاه آبادان، اروندکنار، واحد بین‌المللی اروند و شادگان را در حوزه پژوهش مدیریت می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر ادامه داد: در همین راستا و همزمان با هفته پژوهش طرح‌ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقی استادان و دانشجویان دانشگاه‌های فوق مورد پایش قرار گرفته و بهترین عنوان‌ها برای نمایشگاه پژوهش در استان خوزستان انتخاب و فرستاده شده است.

*چهار اثر برتر به نمایشگاه پژوهش استان خوزستان فرستاده شد

وی با اشاره به تعداد آثار منتخب و ارسالی به نمایشگاه پژوهش در استان خوزستان گفت: دو پژوهش دانشجویی و دو پژوهش از سوی استادان دانشگاه پیام نور خرمشهر انتخاب و به نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خوزستان معرفی شده است.

موسوی ادامه داد: همچنین از سوی دبیرخانه دانشگاه آثاری انتخاب و برای شرکت در همایش پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر معرفی شده است.

وی در پایان بیان کرد: شناخت طرح‌ها و تحقیقات پژوهشی برتر و ارسال این طرح‌ها به جشنواره‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی مختلف در راستای تقویت هرچه بیشتر پژوهش در دانشگاه پیام نور خرمشهر در حوزه اهداف این دانشگاه قرار دارد.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول