اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

فعالیت 900 تیم گشت و امداد جاده‌ای در طرح زمستانی کرمان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 900 تیم گشت و امداد جاده‌ای در زمستان سال جاری در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 900 تیم گشت و امداد جاده‌ای در طرح زمستانی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی کاظمی صبح امروز در رزمایش امداد زمستانی پلیس استان کرمان اظهار داشت: توجه به امنیت پایدار، معیشت و رزق و روزی مردم از ویژگی‌های بارز جامعه دینی است.

وی بیان داشت: دستگاه‌هایی که در طرح زمستانی پلیس مشارکت می‌کنند، سهم مهمی در ایجاد توسعه پایدار دارند.

کاظمی با اشاره به اینکه گرفتار شدن در برف و یخبندان در فصل زمستان یکی از دغدغه‌های مهم مردم است، ابراز داشت: تیم‌های گشت و امداد جاده‌ای نقش بسزایی در کاهش دغدغه‌های مردم دارند.

وی خدمت به مردم را بسیار مهم خواند و افزود: خدمت بی‌منت به مردم و اخلاص در عمل باید مورد توجه همگان قرار گیرد، زیرا این امر موجب پیشرفت و اثرگذاری می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه استان کرمان چهار فصل است، تصریح کرد: در حالی در هفته گذشته مردم در شمال استان کرمان از وسایل گرمایشی استفاده می‌کردند، شهروندان جنوب استان با لباس آستین کوتاه تردد می‌کردند.

وی ابراز داشت: با توجه به شرایط متفاوت در مناطق مختلف ‌استان کرمان و پهناوری این خطه باید تلاش بیشتری برای جبران کمبودها و نواقص صورت گیرد و سازمان‌های خدماتی باید در این زمینه اولویت‌بندی کنند.

این مسئول روی گشاده و خوش‌خلقی را از نکات تاثیرگذار در خدمتگزاری به مردم برشمرد و تصریح کرد: امام صادق (ع) می‌فرماید «اخلاق خوش انسان را به بهشت روانه می‌کند در حالی که بدخلقی شخص را از مسیر بهشت وا می‌دارد».

کاظمی با متفاوت خواندن شرایط مردم در زمان گرفتار شدن در برف و یخبندان اذعان داشت: امدادگران باید در این شرایط بحرانی حفظ آرامش مردم را بر دیگر مسائل ترجیح دهند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که در سال جاری میزان بارش برف و باران در ایران و استان کرمان افزایش می‌یابد و با توجه به این امر باید آمادگی بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: مردم زمانی که خدمتگزاران خود را با نشاط و فعال می‌بینند، احساس امنیت بیشتری می‌کنند و این امر موجب اقتدار نظام و دستگاه‌های مختلف می‌شود.

وی خواستار هم‌پوشانی، تعامل، همدلی و کمک و مساعدت هرچه بیشتر نیروهای تیم‌های گشت و امداد زمستانی در استان کرمان شد و افزود: نیروها باید در هر کجا که امکان دارد، باری را از دوش مردم بردارند.

کاظمی از فعالیت 900 تیم گشت و امداد جاده‌ای در زمستان سال جاری در استان کرمان خبر داد و گفت: 13 پاسگاه پلیس راه، 40 پایگاه هلال احمر، 26 پایگاه راهداری و 124 مرکز اورژانس جاده‌ای و اضطراری با تمام توان در جاده‌های استان کرمان در فصل زمستان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی از تلاش‌های ایرج کامیاب رئیس اتحادیه صنف جرثقیل‌داران استان کرمان برای اقدام به موقع در شرایط بحرانی در جاده‌ها قدردانی کرد و افزود: جرثقیل‌داران در مواقع ضروری با نخستین تماس در گذرگاه‌ها و محورهای مواصلاتی استان کرمان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/80019/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول