اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی:

قرض‌الحسنه بازویی برای اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی گفت: در موفقیت تولیدی‌های خرد و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می‌توان از قرض‌الحسنه به عنوان بازویی برای این مهم استفاده کرد.

قرض‌الحسنه بازویی برای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، علی زارعی اولویت اساسی بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارائه خدمات به دهک‌های پایین جامعه دانست و اظهار داشت: رمز موفقیت بانک قرض الحسنه مهر ایران توجه به مناطق پایین و حاشیه شهر ها است.

وی با اشاره به افزایش تعداد شعب این بانک در سطح استان گفت: در حال حاضر 19 شعبه در استان فعال بوده و تا پایان سال جاری نیز تلاش می کنیم به 28 شعبه ارتقاء دهیم.

زارعی افزود: میزان منابع این بانک در طی سال‌های 87 تا90 با 102.05 درصد رشد روبه‌رو بوده است.

سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان با اشاره به ارائه تسهیلات ازدواج در شعب این بانک گفت: طی سال‌جاری 306 فقره تسهیلات ویژه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است و ثبت نام برای ارئه تسهیلات همچنان ادامه دارد.

وی ضعف فرهنگ اقتصاد اسلامی را در جامعه یادآور شد و گفت: تبیین مسائل قرض الحسنه باید بیش از این در جامعه رواج یافته و این منابع مالی در بنگاه‌های اقتصادی تجمیع نشده و فضای بخت‌آزمایی در بانک‌ها به سمت اقتصاد قرض‌الحسنه‌‌ای سوق یابد.

زارعی با اشاره به اهداف تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: حرکت به سمت بانکداری نوین، تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، ترویج اصول اسلام و ایجاد اعتماد در مشتری در خصوص قرض‌الحسنه بودن تمام مراحل بانک‌داری در این بانک از جمله اهداف تأسیس بود.

سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان بقای موسسات مالی را مرهون اصناف دانست و گفت: ارائه مشارکت‌های حقوقی برای شرکت‌ها و کارخانه‌‌ها از جمله خدمات بارز این مجموعه است.

انتهای پیام/60002/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول