اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرفی:

حمایت لازم از برق شیراز صورت نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم برق شیراز گفت: حمایت لازم از تیم برق شیراز در فارس صورت نمی‌گیرد و مسئولان به این تیم کم‌توجهی می‌کنند.

حمایت لازم از برق شیراز صورت نمی‌گیرد

اصغر شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مشکل مالی به بزرگترین دغدغه ذهنی و روانی بازیکنان برق تبدیل شده است.

وی با گلایه‌مندی از حمایت نشدن از این تیم افزود: در شرایطی که سایر باشگاه‌ها از فرصت تعطیلات نیم‌فصل برای جذب بازیکن استفاده می‌کنند باشگاه برق به دلیل مشکل مالی دور از بازار نقل و انتقالات است.

سرمربی تیم برق شیراز تصریح کرد: فوتبال موجب علاقه‌مندی و جذب جوانان به سمت ورزش و دوری از اعتیاد و فساد اجتماعی می‌شود اما مسئولان به جنبه‌های فرهنگی فوتبال توجه ندارند.

شرفی خاطرنشان کرد: بازیکنان برق شیراز در پنج ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند که در روحیه‌شان تاثیر منفی داشته است.

وی در مورد آخرین بازی نیم‌فصل نخست مقابل حفاری اهواز که به تساوی پرگل چهار بر چهار انجامید گفت: در این بازی هر دو تیم فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند ارائه کردند و اگر دروازه‌بان ما هوشیارتر عمل می‌کرد به پیروزی پرگل دست می‌یافتیم.

مربی کهنه‌کار فوتبال ایران بیان کرد: برق شیراز در نیم‌فصل نخست دومین خط دفاعی ضعیف را بین تیم‌های لیگ دسته یک داشت که جوانی و کم‌تجربگی دروازه‌بانان عامل این موضوع بود.

وی ادامه داد: با گذشت زمان تیم برق از حیث هماهنگی و انسجام تیمی روند بهتری داشته است و در ادامه بازی‌های لیگ دسته یک نتایج بهتری را کسب می‌کنیم.

سرمربی تیم برق شیراز ابراز داشت: از استاندار فارس به عنوان نماینده دولت در این استان تقاضا دارم حمایت و توجه بیشتری به جوانان مستعد تیم برق داشته باشد.

شرفی در پایان گفت: وجود تیم‌های فارس در لیگ‌های برتر و دسته یک موجب رونق اقتصادی و معرفی بهتر توانمندی‌ها و جاذبه‌های این استان به سراسر کشور است و در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نقش فراوانی دارد.

به گزارش فارس، برق شیراز در نیم‌فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور با 16 امتیاز بین 14 تیم گروه «ب» در رده 10 قرار گرفت که عنوان شایسته‌ای برای باشگاه پرسابقه برق نیست و هواداران انتظار جایگاه بهتری از این تیم را دارند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول