اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در عسلویه:

شهید شاهینی الگوی روزنامه‌نگاران مسلمان است

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در عسلویه گفت: شهید شاهینی الگویی تمام عیار برای روزنامه‌نگاران مسلمان است.

شهید شاهینی الگوی روزنامه‌نگاران مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس  از آبپخش، مجید رضایی شامگاه پنجشنبه در آئین هفتمین سالگرد شهید داریوش شاهینی از شهدای رسانه ملی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری بسیار ارزشمند و مهم است و رسانه‌ها در این راستا وظایف حساسی بر عهده دارند.

سرپرست خبرگزاری فارس در عسلویه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در تثبیت فرهنگ جوامع و القای مفاهیم ارزشی و انقلابی در جامعه دارند و تمامی رسانه‌های جهان اسلام موظفند، در راستای تقویت فرهنگ ناب الهی و اسلامی کوشا باشند.

رضایی بیان داشت: امروز دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا با به‌کارگیری ابزار رسانه و گسترش و تقویت منابع رسانه‌ای خود سعی در القاء و ترویج فرهنگ منحط و فاسد خود در قلب تمامی جوامع انسانی، به‌ویژه جوامع اسلامی دارند.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها در ساختار شبکه‌های ماهواره‌ای، مطبوعات و سایت‌های اینترنتی کفر جهانی به هر بیننده‌ای ثابت می‌کند که اینها با تکیه بر اصول حرفه‌ای و با نشر اکاذیب سعی در دستیابی به اهداف شوم و منحوس خود دارند.

این تحلیل‌گر مسائل رسانه‌ای با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید شاهینی، اذعان داشت: شهید شاهینی انسانی مخلص و فردی پرهیزگار، ولایت‌مدار، متعهد به اصول و آرمان‌های انقلاب بود و با تمام وجود برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس در عسلویه عنوان کرد: شهید شاهینی الگویی تمام عیار برای خبرنگاران مسلمان است و تمامی خبرنگاران استان بوشهر و خطه شهیدپرور شهرستان دشتستان باید با الگوبرداری از این شخصیت ارزشی در راستای سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/2451/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول