اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دانسفهان:

شهید مفتح نماد وحدت حوزه و دانشگاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دانسفهان گفت: شهید مفتح با آگاهی در مسیر وحدت حوزه و دانشگاه گام برداشت و این شهید نماد وحدت حوزه و دانشگاه است

شهید مفتح نماد وحدت حوزه و دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام رضا درزی‌رامندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان اظهار داشت: امروز دشمنان درصدد هستند تا با انواع تخریب و ضربه‌های خود به ارزش‌ها و آرمان‌های والای ایران زمینه‌ساز پوچی جامعه اسلامی شده و جوانان را از مسیر بندگی خارج کرده و به انحراف بکشانند.

امام جمعه موقت دانسفهان افزود: وظیفه تمام متولیان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی این است که با جدیت پیگیر مسائل فرهنگی کشور بوده و از تفرقه و اختلاف در این حوزه بپرهیزند چرا که عزم دشمن برای تهاجم فرهنگی جدی است و می‌طلبد که اراده مسئولان کشور نیز استحکام‌ بیشتری یابد.

وی با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه از ابتکارات شهید دکتر مفتح است، تصریح کرد: این شهید بزرگوار با آگاهی کامل نسبت به این دو قشر و با کار مداوم در دو بخش حوزه علمیه و دانشگاه زمینه را برای پیوند این دو قشر فراهم ساخت و اندیشه‌های آنان را به یکدیگر نزدیک‌تر کرد.

امام جمعه موقت دانسفهان ادامه داد: وحدت جزو ضروری‌ترین نیاز‌های امت واحد اسلامی است و کسانی که در این عرصه سنگ‌اندازی می‌کنند قطعا دچار گمراهی بوده و توسط خود ملت دفع و نابود می‌شوند.

درزی‌رامندی اضافه کرد: دانشجویان و جوانان امروز کشور با ایمان، اعتقاد، بینش و عمل راسخ خویش برای اعتلای نام و درجه علمی کشور گام برداشته و مجاهدت می‌کنند و همچنین طلاب نیز هم‌پای دانشجویان در مسیر پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی جهاد می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز ولایت امام موسی کاظم (ع) ادامه داد: این امام همام همواره در طول زندگانی خویش با ایستادگی برابر ظالمان از حقوق شیعیان دفاع کرده و به راهنمایی و هدایت آنان می‌پرداختند.

این مسئول در پایان تأکید کرد: تلاش برای اشاعه فرهنگ ناب‌ اهل‌بیت در جامعه باید همواره مورد توجه مبلغان دینی قرار داشته باشد و برای گسترش این فرهنگ تلاش و کوشش مضاعفی صورت گیرد.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول