اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرکز میاندرود خبر داد

تحقق بودجه 10 میلیاردی شهرداری سورک

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز شهرستان میاندرود با اشاره به تحقق بودجه 10 میلیارد ریالی شهر سورک آن را بهتر از سال گذشته دانست و از نیاز این شهر به 30 میلیارد ریال بودجه برای ساماندهی مناسب عمران در این شهر خبر داد.

تحقق بودجه 10 میلیاردی شهرداری سورک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سیدمحمد انصارالحسینی صبح امروز در جلسه شورای مشاوران شهرداری سورک گفت: موفقیت در خروجی کار یک مجموعه زمانی دیده می‌شود که خواست و اراده جمعی در همه اعضای آن نهادینه شود.

شهردار سورک با اشاره به ضرورت مدیریت صحیح با هدف بکارگیری نیروهای مستعد برای حل مشکلات و نارسایی‌ها، مدیریت را هنر خوب کار کردن و خوب کار گرفتن از دیگران دانست.

انصارالحسینی انجام کار به بهترین نحو ممکن توسط افراد مجموعه را سبب تاثیرگذاری مؤثر و مثبت در نتیجه کلی کار آن مجموعه دانست و افزود: باید این مسئله در ادارات و مجموعه‌های ما جهت‌دهی و نهادینه شود.

وی نمایشی کار کردن در برخی کارهای اجرایی و یا جلسات را مشکل بزرگی دانست که معمولا سبب نتیجه نگرفتن در آن مجموعه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه به نظرهای همه مشاوران در زمینه پیشرفت شهر نیازمندیم افزود: موفقیت یک مجموعه در گرو انجام بهترین کار توسط همه افراد در این گروه است.

* افزایش بودجه محقق شده

شهردار مرکز شهرستان میاندرود با اشاره به تحقق بودجه 10 میلیارد ریالی شهر سورک تاکنون در سال جاری آن را بهتر از سال گذشته دانست و از نیاز این شهر به 30 میلیارد ریال بودجه برای ساماندهی مناسب شهری خبر داد.

این مسئول کل بودجه سال گذشته این شهرداری در مازندران را 11.5 میلیارد ریال عنوان کرد و تحقق 10 میلیارد در اواخر پاییز سال جاری را مناسب دانست.

انصارالحسینی یکی از کارهای انجام شده در این مجموعه را کاهش بودجه‌های جاری و مصرفی این اداره و صرف آن در کارهای اجرایی و عمرانی دانست و بیان کرد: در سال گذشته 60 درصد بودجه صرف کارهای جاری و 40 درصد در کارهای عمرانی هزینه شده بود، که ما امسال موفق شدیم با همکاری همه این درصد را معکوس کنیم.

به گزارش فارس،در این جلسه مشاوران جوان شهردار سورک با بیان دیدگاه‌ها، به تبادل نظر در مورد مهم‌ترین اولویت‌های این شهرداری پرداختند.

انتهای پیام/86021/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول