اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

رژیم صهیونیستی مقابل اسلام زانو زده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: رژیم صهیونیستی مقابل اسلام در منطقه زانو زده و در شرایط کنونی به بدترین وضعیت در سال‌های گذشته رسیده است.

رژیم صهیونیستی مقابل اسلام زانو زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی رژیم صهیونیستی با تسلیم شدن مقابل خواست مقاومت اسلامی و حماس در غزه مقابل خواست مردم مسلمان و مظلوم غزه زانو زده و به این دلیل باید قدر این شرایط را دانست.

این مسئول با اشاره به شرایط کنونی رژیم صهیونیستی افزود: در شرایط کنونی رژیم صهیونیستی وضعیت بسیار تاسف‌باری دارد و روز به روز در وضعیت بحرانی خود غرق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی جوانه‌های انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: در شرایط کنونی جوانه‌های انقلاب اسلامی ایران در منطقه در حال به ثمر نشستن است و باید منتظر شرایط آتی در این زمینه باشیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به روزهای پایانی عمر خود نزدیک می‌شود، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی توهم ارتش چهارم جهانش را نقش بر آب می‌بیند و دیگر گنبد آهنینی وجود ندارد که به آن بنازد، زیرا موشک‌های حماس چیزی از آبروی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی باقی نگذاشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر درباره ورود ضریح امام حسین(ع) به شوشتر تاکید کرد: ضریح مقدس امام حسین(ع) در هفته جاری وارد شوشتر می‌شود و به این دلیل باید همه شرایط را برای برگزاری مراسمی زیبا و باشکوه فراهم کنیم و در این باره متولیان امر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: تنها مسئله‌ای که در ورود ضریح امام حسین(ع) به شوشتر باید بسیار مدنظر باشد نظم خاصی است که باید در مدت زمان 12 ساعت استقرار این ضریح در شوشتر حکم‌فرما باشد و از هیئت‌های مذهبی خواهشمندم تا با هیئت رزمندگان اسلام در این باره همکاری کنند.

انتهای پیام/72006/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول