اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 3 پروژه مهم در کازرون

خبرگزاری فارس: فرماندار کازرون از افتتاح و بهره‌برداری سه پروژه مهم شبکه دیجیتالی تلویزیونی، 32 واحد مسکونی محرومان و استخر سرپوشیده کارگران در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 3 پروژه مهم در کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، الیاس محمدی عصر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: در هفته آینده با حضور استاندار فارس شبکه دیجیتالی با پوشش 18 کانال تلویزیونی و رادیویی به‌طور همزمان در کازرون و بخش‌های تابعه این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مجموعه استخر سرپوشیده کارگران توسط اداره کار و تعاون و پروژه سوم مسکن 32 واحدی محرومان توسط اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

فرماندار کازرون در ادامه گفت: از آنجایی که کازرون به عنوان شهر سبز در فارس شناخته شده است، در این راستا با همکاری دستگاه‌های اجرایی، امسال کمربند سبز در این شهرستان عملیاتی می‌شود.

محمدی گفت: با پی‌گیری‌های نماینده شهرستان کازرون و نیز جلساتی که با رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس صورت گرفت، اعتبار خوبی برای ایجاد کمربند سبز در این شهرستان مصوب شد که اول دی ماه سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح نهضت و یا کمربند سبز در حدود 325 کیلومتر راه بین شهری و روستایی به صورت دوطرفه، 90 هکتار اراضی چاه‌های آب شرب شهری و روستایی در 50 روستا و پنج بخش کازرون به اجرا در می‌آید.

فرماندار کازرون از تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کازرون خواست به صورت دسته‌جمعی با مدیریت اداره راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری و آبفای شهری با نظارت فرمانداری مقدمات اجرایی این طرح بزرگ را در دی ماه، فراهم کنند.

محمدی تصریح کرد: در نخستین قدم بیش از 58 هزار درخت در این شهرستان و بخش‌های تابعه غرس می‌شود که در این راستا تمام کار گوده‌زنی و کاشت و نگهداری آن بر عهده دستگاه‌های اجرایی داوطلب است.

رئیس شورای اداری کازرون اعتبار نخستین کار گوده‌زنی برای غرس درختان طرح کمربند سبز در این شهرستان را بالغ بر 58 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این اعتبار باید توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کازرون تأمین شود.

به گزارش فارس، در این نشست مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی آمادگی خود را برای اجرای طرح کمربند سبز در این شهرستان هر کدام به اندازه توان خود اعلام کردند.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول