اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت و گو با فارس

کوهنورد: جام حذفی ره صد ساله را یک شبه می‌کند

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط جام حذفی به نحوی است که می‌توانیم با صعود به مراحل بالا راه صد‌ ساله را یک شبه پشت سر بگذاریم.

کوهنورد: جام حذفی ره صد ساله را یک شبه می‌کند

سیامک کوهنورد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: به عقیده من تساوی بازی مقابل پیکان عادلانه بود و هر دو تیم شرایط کسب هر سه امتیاز را داشتند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: چند موقعیت خوب گلزنی را مقابل پیکان از دست داده و شاید می‌توانستیم که به نخستین برد بیرون از خانه خود دست پیدا کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حضور در جام حذفی را مهم توصیف کرد و افزود: این جام با توجه به بازی‌های کم تعدادش می‌تواند ره صد ساله را یک شبه برای هر مجموعه‌ای ترسیم کند.

وی خاطرنشان کرد: این توانایی را داریم که در جام حذفی یک جام را به مردم آبادان تقدیم کرده و تمام تلاش خود را در این خصوص به کار می‌بندیم هر چند که هدف اصلی ما در حال حاضر ماندن در لیگ برتر است.

کوهنورد از اولین مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت در دور برگشت مسابقات لیگ برتر گفت و تصریح کرد: حق تیم فوتبال صنعت نفت در نخستین مسابقه از لیگ برتر و رویارویی با پرسپولیس بدون شک پیروزی بود.

وی اضافه کرد: به لحاظ بدنی و روحی در شرایط بهتری قرار گرفته و با جذب بازیکنهای مورد نیاز در نیم فصل می‌توانیم برنده دیدار مقابل قرمزپوشان تهرانی باشیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار خود در نیم فصل مسابقات لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل مقابل پیکان متوقف شد.

انتهای پیام/27001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول