اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف با نفت مسجدسلیمان

نخستین بازی صبا در جام حذفی 24 آذر برگزار می‌شود‌

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم در نخستین دیدار خود در جام حذفی فوتبال کشور هفته پایانی آذر ماه مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان صف‌آرایی می‌کند.

نخستین بازی صبا در جام حذفی 24 آذر برگزار می‌شود‌

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از اینکه برگزاری رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور قطعی شد، سازمان لیگ برتر برنامه دیدارهای مرحله نخست جام حذفی را نیز اعلام کرد و صبای قم حریف تیم دسته اولی نفت مسجدسلیمان شد.

وی ادامه داد: اکنون زمان برگزاری بازی‌ها نیز اعلام شده است و طبق برنامه این دیدار از مرحله نخست بازی‌های بیست و ششمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر روز جمعه بیست و چهارم آذر ماه برگزار می‌شود که البته میزبان آن بر اساس قرعه‌کشی صبای قم خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حریف صبا در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان امسال از پدیده‌های مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است که در گروه اول مسابقات تا این هفته دست به کار بزرگی زده و در تعقیب تیم صدرنشین گسترش فولاد تبریز با یک امتیاز اختلاف در مکان‌های بالای ایستاده است.

وی عنوان داشت: برنده دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت مسجدسلیمان در مرحله اول فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با برنده دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم مشهد یکی از تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان و پیکان تهران بازی می‌کند.

نجاتی یادآور شد: با انجام قرعه‌کشی تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم از حریف خود پذیرایی می‌کند تا برنده این مسابقه به مرحله دوم بیست ‌و ششمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند، به همین خاطر انتظار داریم تماشاگران خوب و فهیم فوتبال دوست استان قم با توجه به قطعیت حضور صبا در لیگ قهرمانان آسیا در این جبهه و همچنین رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی از تیم صبا حمایت کنند.

انتهای پیام/78002/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول