اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

آمادگی کامل یاسوج برای میزبانی از مس کرمان در جام حذفی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل هیئت فوتبال این استان برای میزبانی از مس کرمان در جام حذفی خبر داد.

آمادگی کامل یاسوج برای میزبانی از مس کرمان در جام حذفی

سید پروریز موسوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که متأسفانه بر اثر غفلت و در ثانیه‌های پایانی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل پاس همدان شکست خورد، تصریح کرد: اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم از پاس همدان در خانه خود امتیاز بگیریم.

وی با بیان این‌که باخت یک بر صفر و با حداقل نتیجه در مقابل تیم تا بن دندان مسلح پاس چیزی از ارزش‌های تیم فوتبال شهرداری یاسوج کم نمی‌کند، تصریح کرد: در جدول جایگاه پنجم را در نیم فصل به خود اختصاص دادیم و به حتم با روندی که تیم فوتبال شهرداری طی می‌کند در نیم فصل دوم باید منتظر نتایج بهتر و به تبع جایگاه بهتری در لیگ آزادگان باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دیدار جام حذفی میان تیم‌های شهرداری یاسوج و مس کرمان در این هفته اشاره کرد و گفت: در جام حذفی ما در یکی دو سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم و امسال نیز تیم شهرداری با روند خوبی که دارد به دنبال موفقیت در این جام است.

موسوی گفت: همه عوامل برگزاری این دیدار توجیه شده‌اند و در صورت بارش پیش از بازی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده تا این‌که فوتبال‌دوستان استان یک دیدار خوب را در این رده از فوتبال کشور در شهر یاسوج مشاهده کنند.

وی از آمادگی کامل هیئت فوتبال استان برای برگزاری این دیدار خبر داد و گفت: به همین خاطر نشستی با دستگاه‌های مرتبط از جمله هلال‌احمر و نیروی انتظامی و صدا و سیما برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/خ/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول