اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین بار در کشور

سامانه یکپارچه سازی اطلاعات مکانی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه یکپارچه سازی اطلاعات مکانی در این استان راه‌اندازی شد.

سامانه یکپارچه سازی اطلاعات مکانی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله اسدپور پیش‌ازظهر امروز در نشست شورای اداری این استان با بیان اینکه سامانه یکپارچه سازی اطلاعات مکانی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد، اظهار داشت: این سامانه پیش‌ازظهر امروز توسط استاندار راه‌اندازی شده است.

وی افزود: وجود این سیستم که تلفیقی از اطلاعات است برای مدیران این فرصت را ایجاد می‌کند که به اطلاعات مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنند.

اسدپور با اشاره به اینکه این نخستین سامانه‌ای است که در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: با این سامانه از عدم تطابق لایه‌های موجود، موازی‌کاری و هدر رفتن بودجه‌های سالانه جلوگیری می‌شود و برای نخستین بار در کشور در استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است.

اسدپور اذعان داشت: دستور کار این سامانه به تمام ادارات ارسال شده و از تمام ادارات استان خواسته می‌شود در این سامانه ثبت‌نام کنند، تا سطح دسترسی برای دستگاه‌ها مشخص شود و اطلاعات خود را در این سامانه وارد کنند.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات مکانی یا سیام راه‌اندازی شده در زمان مدیریت اطلاعات و انجام پروژه دیگر لازم نیست دنبال لایه‌های اطلاعاتی باشیم.

انتهای پیام/68006/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول