اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان میامی:

سرگروه‌های صالحین باید الگوی جامعه باشند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی گفت: سرگروه‌های صالحین باید از بین افرادی انتخاب شوند که خودشان الگوی جامعه هستند.

سرگروه‌های صالحین باید الگوی جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، نسرین تاجیان ظهر امروز در سرکشی از پایگاه‌های تابعه بسیج جامعه زنان شهرستان میامی اظهار داشت: جذب حداکثری در حلقه‌های صالحین به الگو بودن افراد بستگی دارد؛ چرا که افرادی که در عمل و قول خود صادق هستند، تاثیرگذاری مطلوب‌تری بر افراد دارند.

وی یادآور شد: انسجام و شکل‌گیری حلقه‌های صالحین، زمینه‌سازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را به دنبال دارد.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی بیان داشت: همان‌طور که دشمن در جذب افکار جوانان ما سرمایه‌گذاری کرده است، ما باید بیشتر تلاش کنیم تا نسل جوانمان را با جذب در حلقه‌های صالحین حفظ کنیم.

رئیس بسیج جامعه زنان بیارجمند نیز در ادامه گفت: بسیجیان گردان «الزهرا» حوزه فضیلت بیارجمند فراخوان می‌شوند.

انسیه کریمی اظهار داشت: حفظ و انسجام نیروهای گردان و بسیجیان در طول سال و تمرین عملی آموزش‌های مورد نیاز از اهداف اصلی این فراخوانی است.

وی افزود: با توجه به اینکه تمرکز اصلی این فراخوان حول اجرای رزمایش امداد و نجات است، در این فراخوانی، بسیجیان با نحوه امدادرسانی در حوادث طبیعی و غیرطبیعی آشنا می‌شوند و سپس در پایان، موارد آموزشی را در صحنه شبیه‌سازی شده تمرین عملی می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه زنان بیارجمند خاطرنشان کرد: اعضای گردان الزهرای بیارجمند، روز جمعه، 24 آذر ماه در سالن تربیت بدنی بیارجمند گرد هم می‌آیند و در کلاس‏های آموزشی بصیرتی، حفاظتی و امداد و نجات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/22493/‌ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول