اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست حلقه‌های صالحین ورامین مطرح شد

تاکید بر حضور فعال‌تر طلاب و علما در شجره طیبه صالحین

خبرگزاری فارس: نشست طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) پیرامون مشارکت فعال در طرح شجره طیبه صالحین برگزار شد.

تاکید بر حضور فعال‌تر طلاب و علما در شجره طیبه صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با هفته بسیج مستضعفین و با حضور مسئولان بسیج و شجره طیبه صالحین نشست طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) با موضوع «مشارکت فعال در طرح شجره طیبه صالحین» برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی سرمربی این طرح در شهرستان ورامین طی سخنانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح صالحین و تاکیدات مقام معظم رهبری، ارتقای سطح کیفی پایگاه‌های بسیج و حضور طلاب به عنوان سر گروه در پایگاه‌ها را مهم توصیف کرد.

وی پرورش استعدادهای انقلاب در راستای اهداف عالی جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز از وظایف مهم بسیج است که طرح شجره طیبه صالحین در این راستا اجرایی شده است.

امام جمعه موقت ورامین یکی دیگر از اهداف عمده اجرای طرح صالحین را کادر سازی برای نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: مدیران ما باید با تفکر بسیجی انتخاب شوند.

وی ادامه داد: آثار این طرح عظیم را در آینده مشاهده خواهیم کرد، قطعا علمای بزرگوار و ائمه جماعات نیز در اجرای این طرح که از جمله اهداف اصلی آن انس بیشتر بسیجیان با سنگر مساجد است کمک می‌کنند.

محمودی در پایان بر حضور طلاب و علما در مقابله با دشمنان و تقویت معرفت دینی تاکید کرد.

مرتضی مومنی‌فر، فرمانده سپاه ناحیه ورامین نیز با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی گفت: امروز تمام همت سپاه پاسداران در اجرای این طرح به‌کار گرفته شده و دشمنان از این امر در هراس هستند.

وی طرح صالحین را در راستای خود سازی و آمادگی نیروهای بسیجی برای ورود به عرصه‌های مورد نیاز انقلاب دانست و از علما و طلاب خواست سپاه را در اجرای این طرح یاری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هندوآبادی مسئول حلقه‌های شجره طیبه صالحین نیز از طلاب شهرستان خواست با تشکیل حلقه‌های معرفتی و حضور فعال‌تر در حوزه‌های بسیج شهرستان به وظیفه خود در قبال انقلاب شکوهمند اسلامی عمل کنند.

انتهای پیام/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول