اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران - 105

مقام: اختصاص 26 آمبولانس به مسیر جاده‌ای آبادان ـ ماهشهر‌

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اختصاص 26 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به مسیر جاده‌ای آبادان ـ ماهشهر برای خدمت‌ و امدادرسانی به زائران ضریح مطهر خبر داد.

مقام: اختصاص 26 آمبولانس به مسیر جاده‌ای آبادان ـ ماهشهر‌

شهرام مقام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی در آبادان اظهار کرد: در راستای رفاه حال زائران، مهمانان و شهروندان آبادانی که در مسیر حرکت ضریح مرقد امام حسین(ع) بودند، دانشکده علوم پزشکی آبادان خدمات مطلوبی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: در این راستا، تعداد 15 آمبولانس از طرف دانشکده و دو اتوبوس آمبولانس را در مسیر جاده آبادان ـ ماهشهر برای امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی به زوار اختصاص دادیم.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: همچنین یک اتوبوس آمبولانس و 10 آمبولانس را از دانشگاه جندی شاپور اهواز به این منطقه انتقال داده و در جاده مستقر کردیم.

مقام بیان کرد: این خدمات در جاده همچنان ارائه می‌شود و مقرر شده تا پایان ترافیک جمعیتی در مسیر آبادان ـ ماهشهر مستقر باشد.

انتهای پیام/ 72001/ذ/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول