اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کهک:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پاسخگو باشد / آمبولانس بخش کهک راننده ندارد

گروه خبر: بخشدار کهک با تاکید بر اینکه بخش کهک با مشکلات بهداشتی عدیده‌ای مواجه است، گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم باید در خصوص مشکلات کهک پاسخگو باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پاسخگو باشد / آمبولانس بخش کهک راننده ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای شهرستان قم، علیرضا گلچین اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در ارتباط با مسائل بهداشتی بخش کهک داریم، تصمیم بر این گرفتیم که در جلسه‌ای با محوریت مسائل بهداشتی و درمانی با حضور دهیاران بخش و رئیس دانشگاه علوم پزشکی این مشکلات را بررسی کرده و راهکارهای مناسبی برای رفع آن در نظر بگیریم.

وی افزود: در همین ارتباط و برای هماهنگی بیشتر شخص بنده با دکتر حجازی تماس گرفتم تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهم که ایشان از شرکت در این جلسه خودداری کردند.

بخشدار کهک تصریح کرد: حدود 9 ماه از سال می‌گذرد، آیا نباید طی این مدت یک بار رئیس دانشگاه علوم پزشکی سفری به بخش کهک داشته باشد و به مسائل و مشکلات این بخش رسیدگی کند.

گلچین ضمن انتقاد از نحوه برخورد رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: وقتی رئیس یک مجموعه با مطالبات مردم و نماینده دولت در یک بخش چنین برخوردی را انجام دهد، از دیگر پرسنل و زیرمجموعه آن توقعی نمی‌توان داشت.

بخشدار کهک اضافه کرد: تاکید مسئولان از جمله استاندار قم این است که مدیران باید در بخش‌ها حضور پیدا کنند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در بخش‌ها قرار گرفته و برای رفع آن تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراکز درمانی فردو و کرمجگان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، بیان داشت: امکاناتی که در مرکز بهداشتی و درمانی کهک وجود دارد به هیچ عنوان با شهر کهک هم‌خوانی ندارد. کمبود پزشک، خدمات دندانپزشکی، دارو و... از جمله مشکلاتی است که مردم شهر و بخش کهک با آن مواجه هستند.

بخشدار کهک اضافه کرد: در حال حاضر آمبولانس مرکز بهداشتی و درمانی کهک راننده ندارد و ساختمان مرکز بهداشت نیز با مشکلات زیادی روبه‌رو است.

گلچین گفت: در تجمعی که مردم شهر کهک مقابل بخشداری داشتند یکی از تأکیدات مردم این بود که درمانگاه و مرکز بهداشتی و درمانی شهر امکانات لازم برای خدمات‌دهی به مردم را ندارد و در بعد از ظهرها خدمات‌دهی لازم را به شهروندان انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: خانه‌های بهداشتی که در سطح بخش داریم هیچ کدام از حداقل استانداردها برخوردار نیستند ولی متأسفانه مسئولان نمی‌خواهند نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول