اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندرعباس:

بندرعباس از مشکلات زیر‌ساختی در رنج است

خبرگزاری فارس: شهردار بندرعباس با بیان اینکه این شهر از مشکلات زیرساختی رنج‌ می‌برد، گفت: در حوزه مدیریت شهری بندرعباس، وارث مشکلات گذشتگان هستیم.

بندرعباس از مشکلات زیر‌ساختی در رنج است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدجواد سلطان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدگاه شهرداری همواره بر این بوده است که علاوه بر وظایف و فعالیت‌های معمول و مرسوم نگاهی ویژه به توسعه شهر و پروژه‌های زیباسازی و تفریحی نیز دارد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی همانند ترافیک و آبگیری معابر در هنگام بارندگی مشکلاتی سطحی است که ریشه در مشکلات قدیمی دارد، افزود: ما در شهرداری بندرعباس و مدیریت شهری وارث مشکلات گذشته هستیم.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: شهر بندرعباس برای پویایی و توسعه نیازمند حمایت‌های دولتی و مردم است.

سلطان ‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: معتقدم هر دستاوردی تاکنون شهرداری داشته ریشه در حمایت‌های شورا دارد.

وی بیان داشت: همچنین در دور جدید مدیریتی عالی استان نیز اراده و حمایت جدی‌تری در حوزه شهری بندرعباس شاهد هستیم.

به گفته سلطان‌زاده پیگیری و حمایت‌های جدی از شهرداری و هماهنگی‌‌های ایجاد شده در بین دستگاه‌ها با شهرداری واقعیت‌های عینی است که استاندار هرمزگان در شکل‌گیری آن نقش محوری داشته است.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: به عنوان مثال در شهر بندرعباس سالیان متمادی است که همه به دنبال احیا و ساماندهی خورها بودند، که این پروژه سرانجام کلنگ‌زنی شده و در حال حاضر با اعتبار 10 میلیارد تومان برای ساماندهی دو خور اصلی شهر از روند مناسبی برخوردار و در مراحل پایانی قرار دارند.

وی بیان داشت: تعریض بلوار امام حسین (ع) با اعتبار 15 میلیارد تومان، بلوار 45 متری بلوار شهید رجایی با اعتبار 25 میلیارد تومان و احداث بازار جدید ماهی‌فروشان از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری بندرعباس به شمار می‌رود که همگی در مراحل مطلوب ساخت و اجرا قرار دارند.

سلطان‌زاده همچنین به احداث پلاژ بانوان در ساحل غربی بندرعباس اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت و نیازی که در این بخش احساس می‌شد، مشاور این پروژه بهترین نقطه را برای اجرا با مساحت هفت هکتار در نظر گرفت.

شهردار بندرعباس ادامه داد: این پروژه به توسعه متوازن غرب و شرق شهر نیز کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: به دلیل نوساز بودن و نو بودن معماری شرق شهر بندرعباس این شهر از فضاهای عمومی خوبی از جمله پارک‌ها، بوستان‌های ساحلی و دیگر فضاها برخوردار است این در حالی است که در غرب شهر نیز نیاز به این نوع پروژه‌ها احساس می‌شد.

وی بیان داشت: ‌علاوه بر پلاژ بانوان پارک ساحلی حسین‌آباد نیز می‌تواند نقش مهمی در این منطقه از شهر داشته باشد.

سلطان‌زاده اضافه کرد: پلاژ بانوان در بندرعباس به نوعی منحصر به فرد است چرا که این پلاژ با طراحی موجود از معدود جاهایی است که زنان مسلمان می‌توانند در امنیت کامل در آن مکان ورزش کنند.

شهردار بندرعباس افزود: در دنیا کم‌تر دیده می‌شود که چنین فضای اختصاصی برای زنان مسلمان و تفریحات دریایی آنان در نظر گرفته شده باشد.

وی همچنین افزود: پیمانکار پروژه وعده داده است که در عرض 16 ماه این پروژه را به بهره‌برداری برساند.

سلطان‌زاده همچنین از اضافه شدن پلاژ آقایان در آینده به این پلاژ خبر داد.

انتهای پیام/88001/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول