اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد

معرفی امکانات پزشکی در جذب گردشگر سلامت مؤثر است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این شهر بیمارستان‌های مجهز با امکانات روز دنیا وجود دارد که به درمان و بهبود بیماران کمک می‌کنند و با معرفی این امکانات از نظر خدمات درمانی می‌توان زمینه جذب آنها را فراهم کرد.

معرفی امکانات پزشکی در جذب گردشگر سلامت مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی با اشاره به برگزاری سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: مشهد مقدس یکی از کلان‌شهرهای ایران است و فرصت‌های خوبی وجود دارد تا زائرانی که برای زیارت به این شهر سفر می‌کنند، در کنار زیارت بحث‌های درمانی خود را نیز پیگیری کنند.

رئیس شورای شهر مشهد افزود: برای جذب این زائران به عنوان گردشگر سلامت باید بیمارستان‌های مجهز با تمام امکانات مدرن را احداث کرد؛ و همچنین تسهیلات و زیرساخت‌های لازم را به وجود آورد.

شیرمحمدی خاطر نشان کرد: در مشهد مقدس بیمارستان‌های مجهز با امکانات روز دنیا وجود دارد که به درمان و بهبود بیماران کمک می‌کنند و در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب و پذیرش این بیماران با معرفی امکانات شهر مشهد از نظر خدمات درمانی را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: مشهد به عنوان شهر مجهز به امکانات پزشکی و همچنین شهری که علاوه بر مذهبی بودن دارای مکان‌های سیاحتی بسیاری است، از کشورهای اطراف و شهرهای خود کشور نیز می‌تواند جذب گردشگر سلامت داشته باشد.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به نقش بخش خصوصی در جذب گردشگر سلامت اظهار کرد: بخش خصوصی نقش ویژه‌ای در جذب گردشگران دارد که شهرداری و شورای شهر مشهد در این راستا از آنها حمایت می‌کنند.

شیرمحمدی اذعان کرد: پیشرفت‌های پزشکی در مشهد مقدس بسیار مطلوب بوده و این شهر دارای متخصصان زیادی است؛ و بیمارستان رضوی نیز به عنوان یکی از قطب‌های کشور در خدمات درمانی جایگاه ویژه‌ای در درمان بیماران دارد و با تجهیزات خود به خوبی توانسته در جذب گردشگران سلامت مؤثر عمل کند.

انتهای پیام/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول