اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت نخستین شهید فرهنگی انقلاب در گیلان

یادواره 61 شهید انقلاب گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یادواره 61 شهید انقلاب با محوریت ابراهیم جعفری نخستین شهید فرهنگی گیلان در فومن خبر داد.

یادواره 61 شهید انقلاب گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گیلان در مرکز فرهنگی آموزشی شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای شناساندن شخصیت امام (ره) به جوانان است.

وی کمیته ایثارگران را دارای معنویت ویژه عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده این کمیته گذاشته شده است.

اشجری شکل‌گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را بر پایه ایثار و از خودگذشتگی دانست و تصریح کرد: موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی باید در دهه فجر اعلام شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار ایجاد جاذبه در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: اعتقاد داریم گام‌هایی که انسان در عرصه انقلاب اسلامی بر می‌دارد معنوی است ضمن اینکه برنامه‌ها دهه فجر در سال جاری باید شادی‌بخش باشد.

وی با بیان اینکه گیلان 45 جانباز انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: باید به جانبازان انقلاب اسلامی در دهه فجر بیشتر پرداخته شود.

اشجری به 61 شهید انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: امسال یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی گیلان با محوریت ابراهیم جعفری نخستین شهید فرهنگی استان در فومن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شهید سید یونس رودباری را یکی دیگر از شهدای انقلاب در استان نامید و ابراز کرد: شهید مذکور از مظلومیت و غربت بیشتری برخوردار است و باید برای شهید سید یونس رودباری کنگره ملی برگزار شود.

وی خواستار اجرای ویژه‌برنامه‌های انقلاب اسلامی در مدرسه‌های شاهد گیلان شد و اضافه کرد: شهر رشت 16 جانباز ویلچری دارد و حضور جانبازان در مهمانی لاله‌ها و راهپیمایی 22 بهمن باید متفاوت با سال‌های گذشته باشد.

اشجری مسئولیت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و برنامه‌های 12 بهمن را به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد: انجام برنامه‌ریزی مناسب به منظور حضور و مشارکت ایثارگران و خانواده‌های آنها در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار است.

انتهای پیام/84001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول