اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه:

صدور انقلاب به دنیا از پیشرفت‌های ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی و عملکرد این کشور به عنوان یک کشور مستقل، گفت: از پیشرفت‌های ملت ایران صدور انقلاب به دنیا است.

صدور انقلاب به دنیا از پیشرفت‌های ملت ایران است

غلامرضا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه‌، با اشاره به اقدام نیروی دریایی سپاه در شکار پهپاد آمریکایی، عنوان کرد: تکلیف ما با آمریکا را امام راحل مشخص کرد چراکه طبق فرمایشات امام (ره) رابطه ما با آمریکا رابطه‌ای عادی نیست و آمریکا می‌خواهد هر چه ما داریم به نفع خود مصادره کند، کما اینکه قبل از انقلاب همه سرمایه ایران را در دست داشتند و آنها از سرمایه ایران بهره‌مند بودند و ملت ایران در فقر به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران از زمانی شروع شد که انقلاب دینی ناب محمدی اعلام استقلال در همه زمینه‌ها را کرد.

گودرزی افزود: اقدام آمریکا در فرستادن هواپیمای جاسوسی در خلیج‌فارس و حریم کشور ایران برای این است که نظام جمهوری اسلامی با عمر کوتاه خود توانسته در مقابل دولت‌هایی که سابقه دیرینه در حکومت‌داری دارند،‌ ایستادگی کند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی رخ داده در منطقه‌، عنوان کرد: مردم دنیا در حیرت هستند که جمهوری اسلامی با این همه تحریم‌، جنگ‌های مختلف نظامی، فرهنگی و ... چگونه توانسته در مقابل استکبار بدون شکست رشد کند‌.

گودرزی با اشاره به پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی و عملکرد این کشور به عنوان یک کشور مستقل، اظهار داشت: از پیشرفت‌های ملت ایران صدور انقلاب به دنیا است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به پیروزی مردم غزه اشاره کرد و گفت: همه می‌دانند اگر ایران اسلامی مردم غزه را حمایت نمی‌کرد آنها پیروز نمی‌شدند و باید گفت، تأثیراتی که جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا گذاشته باعث به‌وجود آمدن دشمنانی برای این نظام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: دشمنان نیز برای به‌دست آوردن حیثیت از دست رفته‌ خود با تمام قدرت و به طرق مختلف می‌خواهند جبران کنند و هواپیمای جاسوسی می‌فرستد تا از ما نقطه ضعف به دست آورند و ما با توجه به توفیقات‌الهی که در زمینه‌های مختلف علمی به دست آورده‌ایم هواپیمای آنها را ساقط کرده و این برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه سرافرازی و برای دشمنان مایه ذلت است.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول