اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فومن:

شکار پهپاد نشانه پیشرفت علمی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: سپاه با غنیمت گرفتن پهپاد آمریکایی پیشرفت علمی خود را به رخ دشمن کشاند.

شکار پهپاد نشانه پیشرفت علمی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علی توشه در جمع بسیجیان این شهرستان بر افزایش توان و آمادگی در مقابل با دشمن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ما باید درون خود را با تقوای الهی بیاراییم و در برابر دشمن آماده باشیم، اظهار کرد: باید هر روز بر این آمادگی بیفزاییم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن، سپاه و بسیج را یک پدیده زنده و پویا خواند و ابراز کرد: این نهاد باید همواره پویا و زنده بماند تا بتواند با تفکر انقلابی خود نظام را به حرکت وادارد و این امر به ما می‌آموزد که دشمن هرگز نمی‌تواند در مقابل این تفکر و حرکت عظیم سد ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن ادعا دارد که جنگ نرم علیه انقلاب ما را هدایت می‌کند، گفت: در مقابل جنگ نرم دشمن حلقه‌های شجره طیبه صالحین در سپاه و بسیج راه‌اندازی شد و تا زمانی که کار فرهنگی داریم با حلقه‌های صالحین در این عرصه وارد می‌شویم و زمانی که با تهدید مواجه شدیم با تشکیل گردان‌های بیت‌المقدس «دسته واکنش سریع» از همین حلقه‌های صالحین با تمام قوا در مقابل با دشمن می‌ایستیم.

توشه اذعان کرد: قلدری امروز دشمن تنها از علمی است که کسب کرده و با شکار پهپاد دوم که سپاه به غنیمت گرفت توانستیم پیشرفت علمی خودمان را به دشمن نشان دهیم.

وی اقدام بسیج را بن‌بست شکنی دانست و تصریح کرد: بسیج تاکنون اجازه نداده است که این نظام به بن‌بست برسد.

 فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: امروز بن‌بست برای رژیم صهیونیستی به وجود آمده است که پس از 8 روز مردم مظلوم فلسطین با تفکر بسیجی و تکیه بر فرهنگ عاشورا و شعار هیهات من‌الذله توانستند هیمنه پوشالی آنها را نابود و طعم تلخ شکست را بر ذائقه آنها بچشانند.

وی با تاکید بر پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در کشور یادآور شد: باید فرهنگ مصرف را اصلاح و از خرید امکانات خارجی پرهیز کرده و خودمان تولید کنیم و در این عرصه نیز با سربلندی انقلاب خودمان را به پیش می‌بریم.

انتهای پیام/84001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول