اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

حاجی بابایی عنوان کرد

آذربایجان‌غربی در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان و سیستان و بلوچستان با توجه به کمبودهای خود در تمام برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه دارای رتبه و اولویت اول هستند.

آذربایجان‌غربی در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه عیادت و دلجویی از 12 دانش‌آموز آسیب دیده دبستان پیرانشهر، در جمع کادر پزشکی بیمارستان سینای تبریز با درخواست از پزشکان مبنی بر عدم کوتاهی در انجام فعالیت‌های پزشکی برای این دانش‌آموزان اظهار کرد: هر کاری در حد توان خود، برای بهبود وضعیت این دانش‌آموزان انجام دهید و در این راستا هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

وی با اعلام اینکه هدف نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی کامل به این دانش‌آموزان است، تصریح کرد: تمام مسئولان نظام خواهان بهبود کامل این دانش‌آموزان هستند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان از لحاظ هوش و استعداد در جایگاه بسیار رفیعی هستند، افزود : سال گذشته 900 میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی مدارس کشور هزینه شد، در حالی که در ابتدای دوران وزارت بنده تنها 170 میلیارد تومان اعتبار برای این امر وجود داشت.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان و سیستان و بلوچستان با توجه به کمبودهای خود در تمام برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه دارای رتبه و اولویت اول هستند.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت رسانی در کشور خدمت به آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/60002/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول