اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

خسارت شدید سیلاب به 9 روستای بخش آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از خسارت شدید به 9 روستای بخش آبپخش بر اثر سیلاب و بارش‌های شدید که از اوایل هفته جاری در استان شاهد بوده‌ایم خبر داد.

خسارت شدید سیلاب به 9 روستای بخش آبپخش

احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: در روزهای گذشته استان بوشهر شدیدترین بارش در سال‌های اخیر را سپری کرده و وقوع این بارش‌های شدید سبب شکل‌گیری سیلاب در نقاط مختلف استان شده است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: بارندگی و وقوع سیل شبانه‌روز گذشته در سطح بخش آبپخش خسارات بسیار زیادی به نقاط مختلف شهری و روستایی بخش آبپخش وارد کرده است.

خرم‌روز بیان داشت: بخش آبپخش یکی از حوزه‌ها و نقاط استراتژیک استان بوشهر در عرصه کشاورزی و تولید خرما محسوب می‌شود و بر اثر بارش‌های شدید بخش کشاورزی و نخیلات این خطه دچار آسیب جدی شده است.

وی اضافه کرد: بارندگی‌های شدید سبب آبگرفتگی معابر عمومی سطح شهر شد که با تلاش بی‌وقفه مجموعه مدیران اجرایی و شهرداری آبپخش آبگرفتگی معابر در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع و هم‌اکنون با گذشت یک شبانه‌روز از وقوع سیلاب تمامی معابر بازگشایی شده‌اند.

این مسئول میزان بارش آبپخش را در مقایسه با سال‌های قبل غیر قابل مقایسه دانست و اذعان داشت: بر اثر بارش‌های شدید که در روزهای گذشته شاهد بوده‌ایم بیش از 240 میلی‌متر باران در آبپخش باریده است.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در اثر بارندگی خسارات شدیدی به روستاهای میاندشت و مشفق‌آباد در شمال بخش آبپخش و مکابری، بنار آزادگان، زردکی، بصری، چم‌تنگ، محمدی و دشتی اسماعیل خانی وارد شده است.

خرم‌روز اذعان داشت: از وقوع سیلاب در سطح شهرستان ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتستان فعالیت خود را آغاز کرده و شاهد اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای توسط این ستاد بوده‌ایم و امیدواریم با تلاش مسئولان خسارات آبپخش در آینده نزدیک جبران شود.

انتهای پیام/2451/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول