اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

خسارت 46 میلیارد ریالی سیل به کشاورزی آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از خسارت 46 میلیارد ریالی سیل به کشاورزی آبپخش خبر داد.

خسارت 46 میلیارد ریالی سیل به کشاورزی آبپخش

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با اشاره به وقوع سیل اخیر در آبپخش اظهار داشت: بارندگی شدید و وقوع پدیده سیلاب در دشتستان و آبپخش خسارات شدیدی به مناطق مختلف وارد کرد و بخش عمده‌ای از این خسارات متوجه آبپخش بوده است.

وی افزود: بر اساس اعلام هواشناسی، میزان بارندگی در دشتستان بیشتر از سایر نقاط استان بوده و آبپخش نیز بیشترین بارش را در بین بخش‌ها داشته و با توجه به گستردگی آبپخش، میزان خسارات نیز گسترده گزارش شده است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش با تقدیر از شهردار و مجموعه شهرداری در کمک‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: از بدو وقوع سیل شهردار در روند خدمات‌رسانی و کمک به مردم وارد شد و تا کنترل کامل اوضاع شاهد تلاش مجموعه شهرداری بودیم.

رضایی تصریح کرد: روستاهای بخش آبپخش متحمل خسارات شدیدی شدند و برق بسیاری از روستاها قطع شد که با تلاش شرکت توزیع برق استان مشکل برق روستاها نیز برطرف شد.

وی از خسارت 46 میلیارد ریالی سیل به کشاورزی آبپخش خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از محصولات کشاورزی آبپخش خسارت دیده‌اند و امیدوار هستیم مسئولان در جبران این خسارت‌ها تلاش و جدیت لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش بیان کرد: به مبلمان شهری و زیرساخت‌های اساسی شهر نیز بیش از 14 میلیارد ریال خسارت وارد شده و در برخی از حوزه‌ها نیز میزان دقیق خسارات نیازمند بررسی کارشناسی بیشتری است.

رضایی متذکر شد: فرماندار دشتستان نیز پیگیری زیادی برای رفع مشکلات آبپخش داشت و به طور منظم روند امور را کنترل می‌کرد و نقش ایشان در ساماندهی وضعیت بسیار تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/2451/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول