اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه:

300 باب غرفه موقت میوه و تره‌بار در ارومیه احداث شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه گفت: 300 باب غرفه موقت میوه و تره‌بار در شهر ارومیه احداث شد.

300 باب غرفه موقت میوه و تره‌بار در ارومیه احداث شد

رضا جلیل‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 300 باب غرفه موقت میوه و تره‌بار به صورت بازارچه در نقاط مختلف شهر برای دسترسی آسان میوه و تره‌بار احداث شد که با اجاره‌بهای مناسب به شهروندان تحویل شده و همچنان به دنبال شناسایی محل‌های مناسب برای احداث بازارچه‌های چندمنظوره و دائمی هستیم.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های کوتاه مدت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه افزود: توسعه میدان میوه و تره‌بار شهرداری، بازگشایی خیابان 20 متری داخل میدان برای کاهش بار ترافیکی و تملک زمین‌های بین حاشیه و توسعه‌یافته با مساحت 30 هزار مترمربع از جمله برنامه‌های این سازمان در کوتاه مدت است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه در زمینه برنامه‌های بلندمدت این سازمان تأکید کرد: انتقال میدان میوه و تره‌بار به خارج از شهر با اولویت جاده شهید کلانتری در زمره برنامه‌های بلندمدت سازمان قرار دارد و برای خرید زمین میدان میوه و تره‌بار نیاز به بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار است که از منابع داخلی سازمان تأمین می‌شود و عمدتاً با اجرای طرح فروش مغازه این اعتبار تأمین می‌شود.

جلیل‌زاده خاطر نشان کرد: سال جاری زیرسازی و آسفالت محوطه مرکزی میدان، لکه‌گیری و محل حفاری با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با همکاری سازمان عمران شهرداری ارومیه، خیابان‌کشی 20 متری داخل میدان نزدیک به 200 متر طول، احداث جوی 70 سانتی‌متری برای هدایت آب‌های سطحی، افزایش ارتفاع و بازسازی و لایه‌روبی داخل میدان به طول 80 متر از اقدامات و طرح‌های عمرانی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه است.

انتهای پیام/61012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول