اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نی‌ریز تاکید کرد

اختصاص به موقع اعتبارات لازم پروژه فاضلاب نی‌ریز

خبرگزاری فارس: فرماندار نی‌ریز بر اختصاص به موقع اعتبارات مورد نیاز پروژه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب این شهر تاکید کرد.

اختصاص به موقع اعتبارات لازم پروژه فاضلاب نی‌ریز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس، سید عباس حسینی در بازدید از مراحل اجرای پروژه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نیریز با ابراز خرسندی از عملیات صورت گرفته ابراز امیدواری کرد که با اختصاص به موقع اعتبارات مورد نیاز، روند خوب پیشرفت در این پروژه ادامه یابد.

در این بازدید، مدیر امور آبفای نی‌ریز نیز طی گزارشی ابراز داشت: مراحل جذب اعتبارات این پروژه به طور مدام در حال پیگیری است.

یابنده جهرمی افزود: فاز نخست این طرح به طول 2 هزار و 800 متر با لوله‌هایی از جنس پلی‌اتیلن به قطر یک‌هزار میلی‌متر به اتمام رسیده و فاز دوم طرح به طول 3 هزار متر با لوله‌های پلی‌اتیلن به قطر 800 میلی‌متر در حال اجرا بوده که تاکنون 200 متر از این فاز اجرا شده است.

مدیر امور آبفای نی‌ریز از همکاری شهروندان نی ریزی در اجرای این پروژه تقدیر و اضافه کرد: با همکاری مردم می‌توانیم به سرعت موانع و مشکلات را از پیش رو برداشته و شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه باشیم چرا که اجرای این پروژه منافع بسیاری را برای مردم شهر به ارمغان می‌آورد.

این مسئول ادامه داد: از جمله مزایای این طرح را می‌توان به جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، تأمین آب مصرفی برای زمین‌های کشاورزی و .... برشمرد.

در پایان این بازدید مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسئولان محلی و به میزبانی امور آبفای نی ریز برگزار و مسائل فنی طرح، مراحل اجرا و نحوه اطلاع‌رسانی به مردم در مراحل مختلف عملیات مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول