اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر هشدار داد

جلوگیری از حفاری بدون مجوز آبفا در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر درباره حفاری بدون مجوز توسط آبفا هشدار داد و گفت: باید برای حفاری‌های معابر شهری با شهرداری هماهنگی شود.

جلوگیری از حفاری بدون مجوز آبفا در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر با رئیس آبفا اظهار داشت: هر حفاری در سطح معابر شهری شوشتر طبق قانون باید با مجوز رسمی از شهرداری انجام شود و شهرداری از برخی حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب در شوشتر گلایه دارد.

وی با اشاره به اینکه باید برای مشکلات آب و فاضلاب در بافت قدیم شهر تصمیم‌گیری شود، افزود: مردم از مشکلات فاضلاب موجود در سطح شهر شوشتر به ستوه آمده‌اند و روزی نیست که در منطقه‌ای از شهر با مشکلاتی در این حوزه مواجه نباشیم.

سالم پور خاطر نشان کرد: بیش از 70 درصد شبکه آب شوشتر فرسوده است و باید تلاش کرد تا با تامین اعتبار این معضلات به صورت اساسی برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: در گذشته برای اعمال قطعی آب و یا اصلاح شبکه که منجر به قطعی و یا افت شدید آب می‌شد به مردم اطلاع رسانی نمی‌شد، ولی در شرایط کنونی این روند اصلاح شده است.

سالم‌پور خاطر نشان کرد: در ماه‌های آینده زیرگذر شهرداری شوشتر در منطقه کمربندی احداث می‌شود و انتظار داریم تا شرکت آبفا با شهرداری در جابه‌جایی تاسیسات آب و فاضلاب شهری به صورت رایگان همکاری کند.

وی تاکید کرد: در مسیر احداث این زیرگذر دو خط فاضلاب و پنج خط آب شهری وجود دارد که باید در اسرع وقت این خطوط آب و فاضلاب جابه‌جا شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با گلایه از برخی مشکلات موجود در سطح شهر اظهار داشت: مطلع شده‌ایم که برخی امتیازهای واگذاری ماشین‌آلات سنگین در شوشتر  و استان از سوی اداره کل پایانه‌های خوزستان به برخی مسئولان غیرمرتبط سپرده شده و در این باره نیز اطلاع رسانی به صورت کاملا محدود بوده است.

وی از انجام مکاتباتی با مسئولان کشوری و استانی در این باره خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این روند اصلاح و مشکلات در این حوزه برطرف شود.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول