اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوره مدیریت مصرف آب در آبفار مرکزی برگزار شد

خبرگزاری فارس: دوره مدیریت مصرف آب با حضور 17 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در دانشگاه شهید عباسپور برگزار شد.

دوره مدیریت مصرف آب در آبفار مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار مرکزی، این دوره که در سه سطح مهارتی، تخصصی و پژوهشی برگزار شد، فراگیران با اصول مدیریت و شبکه آب شامل آشنایی با آزمایشات آب و فاضلاب، کیفیت آب، بازیابی فاضلاب‌ها، مدیریت مصرف و ابزارهای آن، مبانی علمی و نظری صرفه‌جویی آب و ... آشنا شدند.

همچنین دوره 18 ساعته سیستم‌های کلرزنی و حوادث مربوطه به مدت 30 ساعت برای مدیران و کارشناسان این شرکت برگزار شد و افراد با روش‌های گندزدایی، شناسایی کد، روش‌های تولید و کاربرد کد، ذخیره‌سازی و حمل و نقل گاز کلر و ... آشنا شدند.

همچنین بر اساس نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته در وب‌گاه‌های اینترنتی سال  91 توسط شرکت مهندسی آبفای کشور، وب‌گاه اینترنتی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در بین شرکت‌های آبفار سراسر کشور رتبه دوم را کسب کرد.

از ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد در وب‌گاه اینترنتی این شرکت ارائه خدمات به صورت تمام الکترونیک است به طوریکه همه خدمات قابل ارائه به مشترکین و مردم مانند خرید انشعاب‌های آب خانگی و غیر خانگی، تغییر نام و تغییر کاربری، تعویض کنتور، خدمات پیشخوان دولت، پرداخت قبوض و ارسال اطلاعات قبوض به صورت پیامکی، نظام پیشنهادات، نظرسنجی و ... به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و متقاضی برای دریافت خدمات مورد نیاز خود احتیاجی به حضور فیزیکی در محل ستاد شرکت و ادارات تابعه را ندارد.

انتهای پیام/87001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول