اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری داراب تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه در داراب

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری داراب گفت: ظرفیت علمی و پژوهشی مراکز آموزش عالی باید در خدمت توسعه همه‌جانبه شهرستان داراب قرار گیرد.

استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، کرامت قاسمی در دیدار صبح امروز خود با رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی داراب اظهار داشت: عامل اصلی توسعه جوامع بشری نیروی انسانی دانش‌محور است و دانشگاهیان متخصص و متعهد نقش کم‌نظیری در توسعه جامعه ایفا می‌کنند که باید از ظرفیت آنها در راستای توسعه همه‌جانبه این شهرستان استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری داراب وجود مراکز آموزش عالی در این شهرستان را فرصت مغتنمی برشمرد و خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازهای واقعی جامعه باشد.

وی با تأکید بر اهمیت پژوهش در واحدهای دانشگاهی گفت: پژوهش‌های دانشگاهی باید هدفمند و کاربردی و خروجی آن در حل مشکلات جامعه تأثیرگذار باشد.

عالی‌ترین مقام سیاسی داراب با توجه به ظرفیت بخش کشاورزی این شهرستان، خشکسالی‌های اخیر و وجود رشته‌های مرتبط در واحدهای دانشگاهی از مسئولان دانشگاه خواست موضوعات و محورهای پژوهشی را به سمت بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های ناشی از خشکسالی در بخش کشاورزی سوق دهند.

در این دیدار محمد موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داراب گزارشی از وضعیت رشته‌ها و برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی این دانشگاه ارائه و خواستار حمایت مسئولان برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه شد.

به گزارش فارس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در سال 1366 با دو رشته کاردانی دامپزشکی و کارشناسی معارف اسلامی تأسیس و در حال حاضر 3 هزار دانشجو در 27 رشته کاردانی، 28 رشته کارشناسی و شش رشته کارشناسی ارشد در آن مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول