اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احداث 1200 واحد مسکونی در اهر پایان یافت

تقسیم‌بندی تانکرهای سیار در تمام مناطق روستایی برای توزیع نفت

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تقسیم‌بندی تانکرهای سیار در تمام مناطق روستایی نفت سفید انجام شده و هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع سوخت نداریم.

تقسیم‌بندی تانکرهای سیار در تمام مناطق روستایی برای توزیع نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص پیشرفت فیزیکی اماکن مسکونی در دست اجرای این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون دو هزار و 875 واحد مسکونی در روستاهای مناطق زلزله‌زده در مرحله دیوار چینی، دو هزار و 714 واحد بتن‌ریزی سقف و سه هزار و 179 واحد در مرحله اسکلت‌بندی بوده، همچنین در سه هزار و 283 واحد بتن‌ریزی و آرماتوربندی انجام شده است.

فرماندار اهر گفت: در امور زیربنایی نیز پس از اتمام هر یک از ساختمان‌ها با هماهنگی‌های انجام شده ادارات ذی‌ربط از جمله برق، آب و فاضلاب، گاز و سایر نهادهای دست اندرکار تمام انشعابات برق، گاز و آب در کمترین زمان ممکن نصب می‌شود.

وی افزود: به تمام روستائیان که اماکن مسکونی آنها به اتمام رسیده چهار قلم لوازم خانگی شامل فرش ماشینی، بخاری، اجاق گاز و یخچال به ارزش بالغ بر 20 میلیون ریال به صورت رایگان داده می‌شود.

صدیقی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تقسیم‌بندی تانکرهای سیار به تمام مناطق روستایی نفت سفید انجام شده است و هیچ‌گونه محدودیتی در توزیع سوخت نداریم و بالغ بر یک هزار بشکه و مخزن نفت در مناطق روستایی توزیع شده و امیدواریم دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به تأمین مخازن نفتی در برخی روستاها که تاکنون توزیع نشده اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس ستاد مدیریت بحران همچنین از آمادگی اداره راه و شهرسازی برای مناسب‌سازی راه‌های ارتباطی روستاهای زلزله‌زده خبر داد و افزود: در این باره نیز تمام پیش‌بینی‌ها انجام شده تا مشکلی پیش نیاید. 

انتهای پیام/60002/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول