اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین:

کاسپین قزوین حریف نخست خود در لیگ برتر را شناخت

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: با اعلام زمان‌بندی دیدارهای فوتبال لیگ برتر تیم کاسپین نخستین حریف خود در لیگ برتر را شناخت.

کاسپین قزوین حریف نخست خود در لیگ برتر را شناخت

آمنه محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین به مصاف تیم شورای شهر نوشهر می‌رود.

وی افزود: این بازی 30 آذر ماه سال جاری در سالن شهید شکری نوشهر برگزار می‌شود.

محمودی عنوان کرد: تیم فوتسال کاسپین قزوین در دومین دیدار خود نیز در این مسابقات هفتم دی‌ماه در سالن شهید بابایی قزوین میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین که سمت سرمربیگری تیم کاسپین را نیز عهده‌دار است در خصوص آمادگی بازیکنان خود برای حضور در این مسابقات عنوان کرد: از مدت‌ها قبل تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها آغاز کرده‌ایم و به مانند دوره‌های قبلی شاگردانم از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در فصل جاری این مسابقات برای دفاع از کسب عنوان نایب‌قهرمانی در فصل گذشته به مصاف رقیبان می‌روند، افزود: هدف نخست ما این است که این عنوان را حفظ کنیم و با توجه به شرایط تیم‌ها نگاهی جدی هم به قهرمانی این دوره از رقابت‌ها داشته باشیم.

محمودی با اشاره به اینکه تیمش همانند سالیان گذشته با ترکیبی کاملا بومی مقابل رقیبان صف‌آرایی می‌کند اظهار داشت: در سال‌های گذشته با کم‌ترین امکانات و هزینه‌های مالی که در لیگ حاضر شدیم توانسته‌ایم بهترین نتایج را از خود بر جای بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال کاسپین قزوین با اشاره به اینکه تیمش امسال شرایط مالی بهتری را برای رقابت در این فصل از مسابقات با رقیبان داشته، اظهار امیدواری کرد که شاگردانش در بازی‌ها با انگیزه بالایی به مصاف رقبای خود می‌روند که طبیعتا مسائل مالی می‌تواند در جهت افزایش روحیه آنان مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم از 30 آذر ماه با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین سال گذشته با نام تیم حجاب در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شده بود.

انتهای پیام/77004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول