اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

30 آذر آخرین مهلت استفاده از قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای تأمین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 آذر آخرین مهلت استفاده از قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای تأمین اجتماعی است.

30 آذر آخرین مهلت استفاده از قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای تأمین اجتماعی

گودرز بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کارفرمایانی که بدهی قطعی آنان بابت حق بیمه و بیمه بیکاری مشمول جریمه دیرکرد شده است تا پایان آذرماه سال‌جاری فرصت دارند که با پرداخت و یا تعیین تکلیف اصل بدهی از قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای استفاده کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای بند 9 ماده واحده قانون بودجه سال جاری مصوب مجلس شورای اسلامی به منظور همکاری با کارفرمایان و حمایت از کار و سرمایه ایرانی 90 درصد جریمه حق بیمه کارفرمایان واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی در صورت پرداخت به صورت یکجا تا پایان آذرماه امسال مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

بهادری افزود: کارفرمایانی که کارگاه آنان از ابتدای تأسیس تا اسفندماه سال 90 بابت جریمه و متفرعات آن بدهی قطعی به سازمان تأمین اجتماعی دارند، می توانند تا پایان آذرماه جاری به شعبه تأمین اجتماعی ذی‌ربط در استان مراجعه کرده و نسبت به پرداخت یا تعیین تکلیف و تقسیط آن اقدام کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنانچه کارفرمایان تا تاریخ 30 آذرماه امسال بدهی خود را به صورت یکجا پرداخت کنند 90 درصد از جریمه بدهی آن‌ها بخشوده خواهد شد و اگر توان پرداخت یکجای آن را نداشته باشند می‌توانند نسبت به تقسیط آن اقدام کنند.

بهادری افزود: در این صورت با توجه به تعداد اقساط از 10 تا 80 درصد بخشودگی جریمه برخوردار خواهند شد به شرط این‌که حداکثر تا تاریخ 30 آذر به شعبه تأمین اجتماعی مراجعه و اقساط یاد شده را به موقع در سر رسیدهای مقرر پرداخت کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارفرمایان خواست با توجه به این‌که در روزهای پایانی ازدحام بیشتری در شعب وجود خواهد داشت در اولین فرصت به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند تا در روز پایانی با مشکلی روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/2571/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول