اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل شرکت نفت گچساران

آزمایشگاه « PLC » شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به همت اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، آزمایشگاه « PLC » این شرکت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

آزمایشگاه « PLC » شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز آزمایشگاه « PLC » شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور غلامرضا پاکدل مدیرعامل و جمعی از مسئولان ادارات این شرکت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این آئین اظهار کرد: با راه‌اندازی این آزمایشگاه در طول سال افزون بر 400 نفر آموزش‌های لازم و ضروری را سپری می‌کنند.

فیض‌الله فروغی‌زاده افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر ژنراتورهای تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حال ارتقا به سیستم « PLC » بوده و به این سیستم اداره می‌شوند، نیروهای شاغل در تأسیسات باید با این سیستم آشنایی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در آزمایشگاه « PLC » شرکت نفت گچساران چهار دستگاه « PLC » نصب و راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: هزینه خرید این تعداد دستگاه که در سال گذشته خریداری شده، افزون بر 820 میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: هزینه خرید این تعداد دستگاه در سال جاری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فروغی‌زاده تأکید کرد: برای آموزش نیروهای شرکت نفت گچساران که بیشتر شامل کارشناسان تعمیرات و ابزار دقیق می‌شوند، دوره‌های لازم پیش‌بینی شده است و استادی از خراسان نیز در این زمینه مشغول تدریس و آموزش به نیروهای حاضر در این آزمایشگاه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این آزمایشگاه کارخانجات و تأسیسات شرکت نفت گچساران سیستم‌های قدیمی جای خود را به سیستم‌های جدید و نرم‌افزاری « PLC » داده است.

وی با بیان اینکه تا قبل از راه‌اندازی این آزمایشگاه نیروهای شرکت برای طی کردن آموزش‌های لازم در این زمینه به استان‌های دیگر مراجعه می‌کردند، یادآور شد: نیروهای شرکت نفت گچساران برای گذراندن این دوره‌ها به مراکزی از جمله مرکز نفت اصفهان مراجعه می‌کردند که ضمن دوری از محل زندگی، خانواده و خطرات احتمالی سفر، هزینه‌ای افزون بر 80 میلیون ریال نیز برای این دوره توسط شرکت نفت گچساران پرداخت می‌شد.

انتهای پیام/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول