اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار شد

نظارت بر واردات برنج در کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت جدی بر واردات برنج به داخل کشور شد.

نظارت بر واردات برنج در کشور

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: باید بر واردات برنج به کشور نظارت جدی شود و به این دلیل دستگاه‌های نظارتی باید فعال برخورد کنند.

وی افزود: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس آمادگی دارد تا با دولت برای نظارت بر بخش واردات همکاری تنگاتنگی داشته باشد و در همین راستا پیشنهادهای خود را به دولت تحویل داده‌ایم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی وضعیت قیمت برنج در بازار را بسیار نامناسب ارزیابی کرد و گفت: بازار این محصول پرمصرف، بسیار نوسان قیمت دارد و نمی‌توان این وضعیت را برای سفره‌های مردم تحمل کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در شرایط کنونی وظیفه نظارتی دارد و به این دلیل می‌تواند در چارچوب این اختیارات در راستای رفع مشکلات به وجود آمده گام بردارد.

وی خاطر نشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با تعریف الگوی کشت برای همه استان‌های کشور می‌تواند این محصول را در داخل تولید کند و برای همیشه به مشکلات این بخش و واردات این محصول خاتمه دهد.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: در شرایط کنونی باید به دنبال چاره بود تا مشکلات مردم در تامین برنج برطرف شود و قیمت این محصول کشاورزی به حالت تعادل برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمبود برنج در بازارهای خوزستان از روزهای گذشته آغاز شده و این بار با رشد قیمت این کالای اساسی در سبد خانوارها نمایان شده است.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول