اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تفکر پیشگیری از اعتیاد در جامعه باید عملی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال توجه به مقوله پیشگیری از اعتیاد و عملی شدن تفکر مبارزه با مواد مخدر را خواستار شد.

تفکر پیشگیری از اعتیاد در جامعه باید عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در نشست مشترک شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال با کمیته پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و تشریح نقشه پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: پیشگیری در مبارزه با مواد مخدر اولین قدم بوده و توجه دستگاه‌های اجرایی ذیربط به این مقوله بسیار مهم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: با نگاهی به پیشینه تاریخی کشورمان می‌بینیم که کشورمان در هر برهه‌ای از زمان مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و در جنگ‌های نابرابر شاهد اقتدار و صلابت اجتماعی و پیروزمندانه از سوی مردم بوده‌ایم.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال یادآور شد: در سال‌های اخیر دشمنان با حضور در عرصه‌های جنگ، تحریم‌های اقتصادی و عناوین مختلف در صدد تضعیف بنیان خانواده و تاثیر‌گذاری در افکار جوانان جامعه ما هستند که در این راستا با ترفند مواد مخدر وارد شده و در حال حاضر نیز با رویکرد مواد مخدر شیمیایی که دسیسه دشمن است دست به گریبان هستیم.

محمدی گفت: در سال‌های اخیر متاسفانه شاهد رشد و افزایش مصرف مواد مخدر شیمیایی در جامعه هستیم و می‌طلبد که مقوله پیشگیری به صورت جدی از سوی دستگاه‌ها در اولویت کاری قرار گیرد و در این راستا نیز در شهرستان خلخال کمیته مبارزه با مواد مخدر در حوزه درمان با همکاری دانشکده علوم پزشکی خلخال، در حوزه مقابله با همکاری و تعامل نیروی انتظامی و در حوزه پیشگیری با همفکری بهزیستی و نظارت این ارگان تشکیل شده و علاج این درد اجتماعی در اولین قدم پیشگیری می‌باشد.

این مسئول بر لزوم بکارگیری توان تمامی دستگاه‌ها در بحث پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: مشارکت و بسیج همگانی در تمامی سطوح از جمله دانش‌آموزی، دانشگاهی، دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌های مختلف و خانواده‌ها در راستای پیشبرد اهداف پیشگیری از اعتیاد در جامعه تاثیرگذار می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مردی دبیر کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال نیز در این جلسه از تشکیل سه کمپ ترک اعتیاد اقامتی در شهرستان خلخال در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این کمپ‌ها فعالیت خود را با نظارت مستقیم بهزیستی آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول