اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

دوره آموزشی رابطان خبری مدارس علمیه خواهران مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره آموزشی رابطان خبری حوزه علمیه خراسان با حضور نمایندگان مدارس علمیه خواهران مشهد برگزار شد.

دوره آموزشی رابطان خبری مدارس علمیه خواهران مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در این نشست آموزشی که صبح امروز برگزار شد، حجت‌الاسلام علی روشندل؛ مسئول روابط عمومی این حوزه با بیان اینکه بحث خبر و اطلاع‌رسانی در هر مجموعه‌ای دارای اهمیت است، تصریح کرد: این بحث در حوزه‌های علمیه از منظر اهمیت موضوع، موثق بودن، پیگیری و ... ویژگی خاصی دارد.

روشندل با تأکید بر اینکه با توجه به حجم بالای فعالیت‌ها، عملکردها و برنامه‌های حوزه علمیه خراسان، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها ضرورت‌ دارد افزود: مجموعه حوزه علمیه خراسان با توجه به دغدغه مدیران، در زمینه اطلاع‌رسانی اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی با اشاره به طرح رابطان خبری و استقبال مدارس از آن، حضور آنان در این زمینه را مایه دلگرمی و انگیزه بیشتر دانست و گفت: خبرسازترین مراکز، مدارس هستند که می‌توان با اجرای این طرح و فعال کردن رابطان خبری، از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، قرآنی و ... و نیز جریان خبرسازی بهره برد.

روشندل به اهمیت سرعت، دقت، محتوا، صحت و درستی اخبار اشاره و از رابطان خبری خواست تا در زمینه موضوعات ملی و مذهبی اخباری را منعکس کنند.

وی ابراز داشت: اخبار حوزه علمیه خراسان با تلاش شبانه‌روزی تعداد محدودی از افراد به روز می‌شود و اگر بخواهیم از این فعال‌تر شود، باید از قلم و ظرفیت نویسندگی رابطان خبری استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از مطالبی که از سوی مدارس علمیه به عنوان خبر ارسال می‌شود، قابلیت خبری ندارد گفت: به فضل الهی با ورود رابطان خبری به عرصه تهیه و تنظیم خبر، این نقص بر طرف و اطلاع‌رسانی بهتری در حوزه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول