اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج قم خبر داد

اعزام شطرنج‌بازان قمی به مسابقات مردان و بانوان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان قم گفت: شطرنج‌بازان قمی در 10 روز آینده پیکارهای شطرنج قهرمانی مردان و بانوان کشور به مصاف حریفان می‌روند.

اعزام شطرنج‌بازان قمی به مسابقات مردان و بانوان کشور

حسین رحمتی‌نشاط امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: حضور در مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون شطرنج برگزار می‌شوند جزو مهمترین اولویت‌های هیئت شطرنج استان قم به شمار می‌رود و سعی می‌کنیم در تمام رقابت‌ها حضور موفق داشته باشیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که امسال برای چهارمین دوره متوالی شطرنج‌بازان قم در قالب و ترکیب تیم تربیت بدنی قم حضور در پیکارهای لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور با عنوان جام اندیشمندان را تجربه می‌کنند و حضور موفقی در این دوره دارند.

رئیس هیئت شطرنج استان قم بیان داشت: همچنین شطرنج‌بازان قمی در پیکارهای لیگ دسته اول قهرمانی بانوان کشور حضور داشته و در حالی که قرار بود در روزهای پایانی آبان ماه میزبان دور رفت این رقابت‌ها باشیم، مسابقات به تعویق افتاد و فدراسیون زمان جدیدی برای برگزاری این مرحله اعلام خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر حضور در لیگ‌های شطرنج کشور، شرکت در مسابقات قهرمانی کشور نیز جزو مهمترین اولویت‌های هیئت قم محسوب می‌شود، اضافه کرد: بر این اساس شطرنج‌بازان قمی روزهای پایانی هفته جاری برای کسب عنوان و قرار گرفتن روی سکوهای برتر، به مسابقات شطرنج قهرمانی مردان و بانوان کشور اعزام می‌شوند.

رحمتی‌نشاط افزود: رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور در حالی روزهای پایانی این هفته آغاز می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی و تقویم فدراسیون شطرنج کشورمان، میزبان این دوره از رقابت‌ها هیئت‌های شطرنج استان‌های زنجان و سیستان‌وبلوچستان هستند.

وی یادآور شد: بدین ترتیب مسابقات نهایی شطرنج قهرمانی کشور در روزهای نهم تا هفدهم آذرماه به ترتیب در دو بخش زنان و مردان در زنجان و زاهدان برگزار خواهد شد و شطرنج‌بازان قمی نیز در هر دو بخش به این دوره از پیکارها اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت شطرنج استان قم گفت: طبق تقویم فدراسیون شطرنج کشورمان، مسابقات نهایی شطرنج قهرمانی کشور در بخش مردان در روز هفدهم آذرماه با حضور 34 شطرنج‌باز برگزار خواهد شد در حالی که رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش بانوان از روز نهم آذر در زنجان برگزار خواهد شد و 24 ورزشکار با یکدیگر برای کسب عنوان‌های اول تا سوم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/78002/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول