اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقابل توهین به پیامبر اکرم(ص)

مراسم 28 صفر در استان مرکزی باید با شکوه خاص برگزار ‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم 28 صفر در سراسر این استان تاکید کرد.

مراسم 28 صفر در استان مرکزی باید با شکوه خاص برگزار ‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالقاسم نصراللهی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم(ص) در این شهر اظهار داشت: 28 صفر رویداد مذهبی بسیار مهمی است که باید نسبت با سایر مناسبت‌های مذهبی با شکوه و عظمت‌ هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی تصریح کرد: حضرت محمد(ص) بزرگ‌ترین شخصیت جهان بشریت است و مسلمانان باید بکوشند، این شخصیت بزرگ را به همه جهانیان معرفی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال این هستند با توهین به مقدسات اسلام و پیامبر اکرم(ص) مانع از گسترش دین مبین اسلام شوند، ادامه داد: امروز دشمنان به این واقعیت پی برده‌اند که دین مبین اسلام مانع اساسی در راه گسترش زورگویی‌ها، غارت‌ها و تجاوزگری‌های آنان است به همین دلیل است که می‌کوشند با توهین به مقدسات اسلامی بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

نصراللهی پرداختن به موضوعات فرهنگی و مذهبی را سرمایه گذاری دانست و بیان داشت: مراسم سالروز رحلت جانگذاز پیامبر اعظم(ص) و زیارت رسول‌الله باید با شکوه و به صورت همه جانبه برگزار شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی نیز تاکید کرد: دشمنان باید بدانند جسارت به ساحت مقدس رسول‌الله (ص) تاثیری در بیداری امت‌های اسلامی نخواهد داشت و راه به جایی نمی‌برند.

در این نشست پیرامون برگزاری قرائت زیارت از راه دور پیامبر اکرم(ص) بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/87001/ق/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول