اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش وپرورش فردوس خبر داد

تبدیل سالن معراج‌الشهدای فردوس به موزه شهدا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس گفت: سالن معراج‌الشهدای این شهرستان به موزه شهدا تبدیل می‌شود.

تبدیل سالن معراج‌الشهدای فردوس به موزه شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید مهدی علیپرست عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی فردوس اظهار کرد: ترویج تفکر بسیجی که الگو گرفته از سیره شهدا است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سالن معراج‌الشهدای فردوس از قداست بالایی برخوردار و در طول هشت سال دفاع مقدس حدود 400 شهید از این مکان تشییع جنازه شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از مسئولان فرهنگی خواست تا تفکر بسیجی را در دانش‌آموزان و دانشجویان نهادینه کنند چرا که این تفکر برگرفته از سیره شهدا است.

علیپرست از تبدیل سالن معراج‌الشهدای فردوس به موزه شهدا خبر داد و افزود: این سالن در دوران دفاع مقدس محل اعزام بسیجیان به جبهه‌ها و همچنین محل تودیع خانواده‌های شهدا با شهدا بود و به همین سبب امروز این سالن برای خانواده‌های شاهد خاطرات زیادی را زنده می‌کند.

وی یادآور شد: با همکاری خانواده‌ شهدا سالن معراج‌الشهدای فردوس به موزه شهدا تبدیل می‌شود و در این موزه تصاویر شهدا، خاطرات و یادگاری‌های آنان به نمایش گذاشته می‌شود.

*دبیرستان زینب(س) فردوس مدرسه برتر کشوری شد

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری دبیرستان حضرت زینب(س) این شهرستان به عنوان مدرسه سرآمد و برتر کشوری معرفی شد.

علیپرست افزود: بر اساس گزارش کارشناسی آموزش متوسطه در اجرای طرح‌های 32 گانه وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری دبیرستان حضرت زینب(س) فردوس علاوه بر برگزیده شدن در خراسان جنوبی تنها مدرسه سرآمد و برتر کشوری از سوی وزارت‌خانه معرفی شده است.

وی همچنین از کسب رتبه نخست نتایج امتحانات نهایی خرداد‌ماه سال تحصیلی گذشته مدارس فردوس خبر داد و گفت: این شهرستان از بین 10 منطقه آموزشی در سطح خراسان جنوبی توانست رتبه نخست امتحانات نهایی خردادماه را از آن خود کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس با تبریک این موفقیت‌ها به فرهنگیان شهرستان یادآور شد: زحمات و تلاش‌های مدیران و مربیان در طول سال سبب کسب این موفقیت‌ها شده است.

انتهای پیام/69007/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول