اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره بین‎المللی شهدای دیپلمات:

پیگیر ثبت روز شهدای دیپلمات در تقویم ملی هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره بین‎المللی شهدای دیپلمات گفت: به دنبال آن هستیم که روزی را به عنوان روز شهدای دیپلمات در تقویم ملی ثبت کنیم.

پیگیر ثبت روز شهدای دیپلمات در تقویم ملی هستیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین روحانی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره بین‎المللی شهید گنجی در بوشهر با اشاره به برگزاری این کنگره اظهار داشت: برای برگزاری بزرگداشت شهدای دیپلمات در سطح ملی برنامه‎ریزی‎هایی انجام شده است که یکی از شاخص‎ترین این شهدا، شهید گنجی است.

وی افزود: دو سال پیش کنگره‎ای در سطح ملی برای شهید گنجی برگزار شد که بازتاب خوبی داشت و با استقبال خوبی مواجه شدیم.

روحانی تصریح کرد: ظرفیت شهید گنجی بیش از سطح ملی است بنابراین مقرر شد نخستین کنگره بین‎المللی شهدای دیپلمات به نام شهید گنجی برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که در استان بوشهر وجود دارد قرار شده این کنگره در همین استان برگزار شود ضمن اینکه در سطح ملی نیز برنامه‎هایی پیش‌بینی شده است.

دبیر کنگره بین‎المللی شهدای دیپلمات یادآور شد: پیام ویژه‎ای برای این کنگره پیش‌بینی شده و در تهران معاونت‎های امنیتی، تبلیغاتی و بین‎المللی تعیین شده است.

روحانی گفت: تلاش ما مطرح شدن شهید گنجی در رسانه‎های جهانی است و تبلیغات داخلی و خارجی با جدیت در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: برای این کنگره یک دبیرخانه علمی نیز داریم که مقالات خارجی مرتبط را رصد و دریافت می‎کند.

روحانی با تأکید بر هماهنگی ستاد با همه دستگاه‎های کشور اظهار داشت: مهمانان ویژه‎ای برای این کنگره داریم و از مهمانان خارجی نیز دعوت شده است.

دبیر کنگره بین‎المللی شهدای دیپلمات افزود: برنامه‎ ویژه‎ای برای تبلیغات خواهیم داشت و تبلیغات برای برگزاری این کنگره‎ها بسیار با اهمیت است.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‎های استان بوشهر و اینکه استان بوشهر استانی بین‎المللی و شهدای آن نیز بین‎المللی است و این کنگره باید با هماهنگی مطلوب برگزار شود به نحوی که منویات مقام معظم رهبری در این عرصه محقق شود.

انتهای‌پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول