اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‏رسانی بهتر به شهروندان

آبسرد خود را برای زمستان گرم می‌کند/ آغاز به کار ستاد برف‏روبی

خبرگزاری فارس: در راستای خدمات‏رسانی بهتر به شهروندان و آمادگی برای فصل زمستان، ستاد برف‏روبی در آبسرد تشکیل شد.

آبسرد خود را برای زمستان گرم می‌کند/ آغاز به کار ستاد برف‏روبی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری آبسرد، شهردار آبسرد در جمع شماری از مسئولان مدیریت شهری آبسرد اظهار داشت: طرح برف‏روبی و شن‏پاشی با هدف بالفعل‏سازی امکانات موجود و رفع کاستی‏ها تهیه شده است.

عبداله متولی ادامه داد: با اتخاذ تمهیدات لازم هنگام بارش برف، شرایط بهینه را برای عبور و مرور شهروندان فراهم خواهیم کرد.

این مسئول افزود: در نخستین جلسه ستاد برف‏روبی تمام نقاط برف‏گیر و دارای مشکل شناسایی شد و همچنین نامه‏نگاری با اداره راه و شهرسازی، برای نصب گاردریل و نصب علائم هشداردهنده در جاده قدیم به دلیل نبود شانه خاکی صورت پذیرفت.

متولی ادامه داد: انجام امور برف‏روبی نیازمند هماهنگی و تبادل اطلاعات است که باید این هماهنگی با حضور اثرگذار و هماهنگی حوزه خدمات شهری، فنی و عمرانی انجام شود.

شهردار آبسرد تصریح کرد: برای ارائه خدمات به‏موقع، ساختمان قدیم آتش‏نشانی و خدمات شهری به عنوان مرکز ستاد برف‏روبی تجهیز شده است.

متولی ادامه داد: همچنین اکیپ برف‏روبی با امکاناتی همچون یک دستگاه کامیون نمک‏پاش مکانیزه، دو دستگاه کامیون نمک‏پاش دستی، گریدر، لودر، بابکت و دو دستگاه کامیون ایسوزو در این مکان مستقر شده‏اند و به‏موقع نسبت به بازگشایی معابر سطح شهر اقدام خواهند کرد.

وی افزود: از دیگر اقدامات ستاد برف‏روبی می‏توان به نصب مخرن‏های نمک برای استفاده در مواقع اضطراری در معابر پرتردد اشاره کرد.

انتهای پیام/25684/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول