اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند خبر داد

راه‏اندازی 6 ایستگاه ستاد عملیات زمستانی در دماوند

خبرگزاری فارس: مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند از راه‏اندازی شش ایستگاه ستاد عملیات زمستانی در دماوند خبر داد.

راه‏اندازی 6 ایستگاه ستاد عملیات زمستانی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، هاشم حقیقی اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل زمستان و بارش برف و باران، ستاد برف‏روبی شهرداری دماوند در سطح شهر تشکیل شد.

مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند عنوان کرد: طبق برنامه‏ریزی، مقرر شده است یک ستاد مرکزی در منطقه دماوند و دو ایستگاه فرعی در منطقه مشاء و گیلاوند راه‏اندازی و مستقر شود.

حقیقی ادامه داد: در هر یک از این ایستگاه‏ها، ادوات و تجهیزات مستقر می‏شود تا در زمان بارش برف و باران، از آنها برای رفع مشکلات احتمالی بهره‏گیری شود.

مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند یادآور شد: هم‏زمان با فرا رسیدن فصل سرما از سوی شهرداری 2 هزار تن نمک و 3 هزار تن ماسه خریداری و ذخیره‏سازی شده است که بین پایگاه‏ها پخش می‏شود.

فعالیت 60 نیروی برف‏روب در فصل زمستان

مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند گفت: در این ایستگاه‏ها تجهیزات و ماشین‏آلات برف‏روب همچون گریدر، لودر، خودروی مکانیزه نمک‏پاش، باب کت، کامیون و بیل مکانیکی مستقر شده تا در صورت لزوم از آنها استفاده شود.

حقیقی به بهره‏گیری از توان 60 نفر از نیروهای این ستاد در فصل زمستان به منظور برف‏روبی معابر و خیابان‏ها اشاره کرد و افزود: به منظور افزایش کنترل و نظارت بر عملکرد و فعالیت ماشین‏آلات برف‏روبی دستگاه جی‏.پی.‏اس بر روی تمام ماشین‏آلات مربوطه نصب شده است.

مسئول خدمات شهری شهرداری دماوند گفت: این نهاد شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب و مشارکت مردمی در فصل زمستان و جلوگیری از حوادث احتمالی در معابر اصلی شهر بیش از 60 مخزن نگهداری شن و نمک جانمایی کرده و همچنین بیش از 5 هزار کیسه ماسه و نمک برای توزیع در این مخازن پیش‏بینی شده است.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول